Infoartnet - Web Média Marketing

JOBBAN néz ki, mint konkurenciája? Cégarculat, a kommunikáció alapja.

Ne arculatot váltson, szemlélet! Legyen ez a cége kommunikációs újjászületése. Mutassa meg, hogy másképpen is lehet. A konkurencia mind azzal jön hogy nem ezért jönnek be az üzletbe ügyfelei. Helyes, mert önhöz meg ezért fognak átjönni.
Arculattervezés, nem csak a nagyoknak!

Céges arculat bővebben »

Az Ön cégében gördülékeny a kommunikáció? Arculati kézikönyvvel könnyebb.

Minden munkatársa tudja, hogyan használja és hol a cég logóját, hogyan nézzen ki egy hirdetése, milyen az e-mail alapja, hogyan néz ki az ajánlata?
Arculati kézikönyvvel biztosan könnyebb lenne.

Arculati kézikönyv készítése »

Teljesítményre optimalizált adminisztrációs környezet

Kevesebb munkával, nagyobb hatékonyság.
Ez azon célok egyike, amiben a gazdasági vezetők és a beosztottak - jelen esetben az informatikusok - is egyaránt érdekeltek.
Más rendszerekkel összevetve, átlagosan 50-70%-al kevesebb időt vesz igénybe az adminisztráció.

AWE Pyramid CMS informatikusoknakl »

Korszerű tartalomkezelő rendszer terméktámogatással

Az Ön cége megfizette már a tanulópénzt?
Sok vállalkozással, intézménnyel találkozunk, ahol tisztán gazdasági megfontolásból egy ingyenesnek vélt, vagy olcsó megoldást vezettek be a webes megjelenésre. Az eredmény röviden: elégedetlenség.

Weboldal gazdasági szemmel »

Webes marketing stratégia az ügyfelekért

Egy megfelelően optimalizált weboldal, webáruház, egy jó e-mail kampány, egy csalogató közösségi oldal kampány, naponta akár több száz látogatót is vásárlóvá konvertálhat. A siker kulcsa nem más, mint megjelenni azoknak az embereknek, akik pontosan azt a tevékenységet keresik, amit mi kínálunk, majd végigvezetni a látogatókat a célunk eléréséhez szükséges úton.

Mégis mik szükségesek ehhez »

AWE 3 Pyramid CMS részletes használati útmutató

Az On-line terméktámogatás első vonala.
Ez az útmutató, az Infoartnet Kft. által fejlesztett "AWE Pyramid CMS" tartalomkezelő rendszer használatát hivatott segíteni, bemutatni, megértetni, illetve szemléltetni, elsősorban a rendszer különböző szintű adminisztrátorai számára.

Részletes útmutató olvasása »

MILYEN WEBOLDALT KÉSZÍTSEN CÉGÉNEK?

A helyes web megjelenés kiválasztása!

Ez az általános érvényű útmutató végigvezeti azokon a kihagyhatatlan logikai döntéseken, amiket meg kell hozni annak érdekében, hogy a leendő weboldal maximálisan szolgálja a cég érdekeit.

A hatékony weboldalt komoly előkészítő és elemző munka után, rengeteg tapasztalat és web ismeret birtokában lehet jól megalkotni. Az eredményességhez harmonikusan, de átütő erővel kell érvényesülnie a cég marketing stratégiájának, a hatékony, trendi webes megoldásoknak, ugyanakkor a web világának rendkívül változatos ízlését is ki kell elégíteni. Különösen érvényes mindez, egy weboldal csoport (multisite rendszer) esetén, ahol több weboldalnak kell egymással tökéletes összhangban megjelenni és kommunikálni.

Céges weboldal készítési útmutató »

Miért avul el egy weboldal?

Módosítva: 2013.01.19 23:00

Vágyainkban, mint minden használati tárgy, a weboldal is ha megvettük örökké tart. Vizsgáljuk meg, hogy van ez a valóságban!

Tovább olvasom »

A céges arculat legyen a te első marketingfegyvered

Módosítva: 2013.06.13 15:46

Szóljunk néhány szót arról, milyen legyen a legtöbbet használt céges arculat elem, a levélpapír, amit szintén elhanyagol mindenki.

Tovább olvasom »

Kis arculat neked, viszont nagy lépés a cégednek

Módosítva: 2013.01.11 13:36

Névjegy, levélpapír, elektronikus levélpapír (e-mail alap).

„Ezeket nem használom, azt sem tudom vannak-e egyáltalán. A grafikus nem küldte el használható formátumban. Sok a macera vele, inkább nem vesződök a kérdéssel.„- Tipikus válaszok, de a lényeg hogy ezen viszonylag könnyen és olcsón lehet segíteni...

Tovább olvasom »

Mit érdemes még tudni a logóról és annak tervezési szempontjairól!

Módosítva: 2013.01.11 13:38

Folytassuk tovább az elmélkedést a cégarculat legfontosabb eleméről, a logóról. Ott tartottunk, hogy a jó logó legyen egyszerű, mégis kifejező és jellemző, legyen használható univerzálisan mindenen, hiszen jól kell mutatnia a névjegyen és akár egy teherautó oldalán is.

Tovább olvasom »

Portfóliónk

Legfrissebb munkáink

Klaszter pertnereink

West Pannon Audiovizuális Klaszter tag Nyugat dunántúli Információtechnológiai és Oktatási Klaszter tag



Hírlevél feliratkozás

NAIH-68433/2013.

Általános hírlevél
Tippek AWE adminisztrátoroknak

Üzleti partnerünk

IBM üzleti partner

Kiemelt partnereink

Magyar Olimpiai Bizottság  Széchenyi István Egyetem Szolnoki Főiskola Kecskeméti Főiskola ALTmob - ALTernative mobILITY!

Facebook
Google+
Twitter