Infoartnet - Web Média Marketing

JOBBAN néz ki mint a konkurenciája? Cégarculat, a kommunikáció alapja.

Mi az a cégarculat? Egyszerűen az, amiről vevői felismerik!

Először egy új szemléletet, gondolkodásmódot szeretnénk átnyújtani Önnek, mi szerint, ha az ön cége kicsi is, nézzen ki úgy mint a nagyok és a hatás nem marad el!


NE FELEDJE: Az arculat szükségessége független a vállalkozás méretétől. Még egy kis vállalkozás is stabilitást és megbízhatóságot sugallhat általa.

Ön most szerencsésebb mint gondolja, hiszen érdekli a cégarculat. Tudja, hogy havonta csak átlag 1000-1200-an keresnek erre a kifejezésre a legnagyobb keresőben? CSAK 1000-1200-an a 650.000 cégből?
Minden jel arra mutat, hogy a konkurenciáját egy cseppet sem érdekli, hogy hogyan néz ki.
Ez az Ön legnagyobb szerencséje, hiszen ha ők nem foglalkoznak ezzel, már ki is tűnik valamivel a rengetegből.

Az eredményes marketingnek több fontos alaptényezője van pl. címadatbázis, jó termékstruktúra, kiváló marketingszövegek stb., viszont amiről többen elfeledkeznek az a jó kinézet, egy jó céges arculat, amiben mindezt átláthatóan, figyelemfelhívóan meg lehet jeleníteni.
Mindez pedig zsebre megy!

Ha közel azonos minőségű terméket, kiszolgálást tud nyújtani kb. azonos árszinten két cég, kit fog választani a megrendelő?
A profibb megjelenésű céget, természetesen!

Kezdjük onnan, hogy mi is ez a cégarculat?
Az arculat nem más, mint biztosíték a külvilág felé való egységes megjelenéshez.

Egyéni jelek, beleértve a cég nevét is, amikkel, ha a vevők, vagy akár a konkurencia találkozik, azonnal tudják, kivel is kerülnek kapcsolatba. Nem egy logó és egy levélpapír, hanem egy jel és kommunikációs rendszer együtt.

Első körben már annyi is elég ha elkészül a logó, levélpapír, boríték, mappa és a weboldal.

A képre kattintva
az arculatunk többi elemét is megismerheti!

Infoartnet Kft arculati képe

 7 végzetes hiba a céges arculatában, amit ha elkövet a profitja bánja.

  1. az első végzetes hiba, ha nincs legalább kisarculata, ami minimálisan a logóból, névjegyből, levélpapírból, borítékból, weboldalból áll
  2. az arculat alapja a logó, és ha az nem sziklaszilárd, jól kidolgozott és átgondolt, hanem még mindig a 15 éve, a szomszédfiú által összedobott logókezdemény akkor arra ráfér a frissítés, újratervezés
  3. ha a különböző arculati elemek köszönő viszonyban sincsenek egymással sem színben, sem dizájnban
  4. ha a valamikor megtervezett elemek ott szunnyadnak a fiók mélyén és senki nem használja ezeket
  5. ha megalkotásakor nem gondolkodott stratégiában, hanem csak úgy letudta, hogy ez is meglegyen
  6. ha a tervező a saját művészi kiteljesedését erőltette önre, a megrendelőre, így az csak részben, vagy egyáltalán nem használható mindennapokban   
  7. ha egyszerre akarna mindent megváltoztatni, mert a fokozatosság elve itt is érvényesül, főleg ha pénzügyi lehetőségeink végesek

A jó hír, hogy ezen viszonylag gyorsan lehet segíteni, viszont a rossz hír az hogy nincs idő a tétlenkedésre, mert a konkurencia nem pihen és kihasznál minden adódó alkalmat, lehetőséget, hogy ügyfeleit elcsábítsa.

Ezek után csak egy küldetésünk lehet, hogy Ön jól nézzen ki!

Campus Étterem kis arculata
Legalább így kell kinéznie!

Egy kedves ügyfelünk véleménye munkánkról:

      

Az Infoartnet Kft-vel végzett több éves együttműködés során mindvégig magas színvonalú grafikai tervek jellemezték a cég munkáját. Az egyetemi központi arculat mellett kampányarculatok, rendezvény dekorációk, kiadvány tervezés és számos más kisebb grafikai feladat elvégzésére is az Infoartnet Kft-t bíztuk meg.
A megbízások során a rugalmasság, a sokszor szűk határidők pontos betartása jellemezte a céget. Az alapvető kommunikációs célokat, üzeneteket kreatívan ültették át a grafikai tervekbe, egyúttal a megjelenések jól adaptálhatóak voltak a különböző online és offline felületekre. A munkatársak segítőkészségét, folyamatos elérhetőségét külön kiemelném, mint pozitív tapasztalatot.
Benecz Judit (Széchenyi István Egyetem, PR és marketing titkár, http://uni.sze.hu)

       


Ki segít abban, hogy immáron egy modern és versenyképes céges arculattal induljon az új ügyfelek meghódítására?

Weboldalra Nagy 
Zoltán

Nagy Zoltán vagyok az Infoartnet Kft. grafikai vezetője, ügyvezetője

A szakma alapjait a Széchenyi István Egyetem (akkor még főiskola) hallgatói újság szerkesztésével (1996-tól) sajátítottam el, mai szemmel, kőkorszaki technológiával. Üzletszerűen 2001 óta foglalkozom kiadványszerkesztéssel, és az utóbbi években több nagyobb arculati és arculati kézikönyvi (Széchenyi István Egyetem, Altmob Kft.) projektet vezettem le, mely arculatokat azóta is elégedetten használnak megrendelőik. Kommunikációjuk ezzel erősebb, egységesebb és színesebb lett.


Milyen garanciát nyújtunk?

Arculat bevezetési támogatás 6 hónapig, melynek keretében ha nem működnek jól az arculat elemei a mindennapok során, akkor változtatnunk kell. Nem újratervezzük, hanem a napi használat során felmerülő problémákat javítjuk.
Cegarculati_6_honapos_garanciaCegarculati_nyomdai_elokeszitesi_garancia.jpg

Nyomdai előkészítési garancia esetében, pedig bármi problémája van a nyomdának az arculati elemekkel, mi azt soron kívül kijavítjuk Önnek.

Miből álljon egy cégarculat, ami az Ön marketingalapja lesz?

A kisarculat elemei részletezve:

  • logó (többféle formátumban)
  • névjegy
  • levélpapír (elektronikus és nyomtatható verzió)
  • alapborítékok
  • elektronikus levélalap (e-mail alap)

Kezdésnek ennyi egyszerre elég, de csak első nekifutásra, hiszen az arculat határainak csak a fantázia, de leginkább a pénztárcánk vastagsága szab határokat.
Érdemes betartani a folytonosság elvét és mindig akkor megterveztetni egy vagy több plusz elemet, mikor arra ténylegesen szükségünk van.

     

Szeretek velük közösen dolgozni és újszerűt alkotni. Megbeszéljük az igényeimet, a sarokpontokat és rájuk bízom a megvalósítást, hiszen a csapat kreatív és folyamatosan képben van a legfrissebb trendekkel. Nyitottak az újdonságokra, úgy mint az Infografika, Save the date, responziv weboldal…. Egy hibájuk, hogy mindenkinek a legjobbat akarják..(:
Petis László (Altmob Kft, ügyvezető, www.altmob.hu)

       

Mit tegyek ha:
„Már léteznek ezek az elemek, de valamiért elmaradt ezek használata.” - Ehhez nincs mit hozzáfűzni. AZONNAL elővenni és kötelezővé tenni a használatát cégszinten!

„Csak egy logónk van, de az is régi, elavult.” – Ha a régi logó annak modernizálásával, újratervezésével az arculat és a marketing stratégia szilárd alapját képezheti, akkor mindenképpen e mellett kell dönteni, az ismertsége miatt. Ha a modernizálás nem lehetséges, akkor teljes újratervezés szükséges.

„Van logónk, levélpapírunk és egyéb elemünk is, de nehézkes a használatuk.”- Itt egy arculati átvilágítás után dönthetjük el, milyen irányt vegyen a fejlesztés, de lehet, hogy az egyes elemek újragondolásával, használhatóvá válik a cég minden munkatársa számára.

Az Ön cége egy komoly vállalkozás, ezért nem kérdés, hogy komoly megjelenést várnak el jelenlegi, és jövőbeni partnerei. Ha bizonytalan, vagy nem tudott meg mindent ismertetőnkből, kérem kérjen egy ingyenes konzultációt a fenti űrlap segítségével, vagy hívja információs vonalunkat a 36-96/415-799-es számon!

Az alábbi képre kattintva végignézheti eddigi munkáinkat a teljesság igénye nélkül de rendszerezve:

Infoartnet referenciái, portfóliója

Arculati referenciáink magyarázattal

Lista áraink arculattervezéshez?

Cégarculati Blogok

  • Zárd ki a buktatókat, ha katalógust vagy cégismertetőt tervezel!Gondoltál már rá, hogy kellene egy jó katalógus (vagy cégismertető), de fogalmad nincs hogyan kell belekezdeni? Esetleg neki ugrottál már, de végeláthatatlannak tűnik a folyamat? Segítünk, hogy könnyebb legyen!
  • A céges arculat legyen a te első marketingfegyveredSzóljunk néhány szót arról, milyen legyen a legtöbbet használt céges arculat elem, a levélpapír, amit szintén elhanyagol mindenki.
  • Kis arculat neked, viszont nagy lépés a cégednekNévjegy, levélpapír, elektronikus levélpapír (e-mail alap). „Ezeket nem használom, azt sem tudom vannak-e egyáltalán. A grafikus nem küldte el használható formátumban. Sok a macera vele, inkább nem vesződök a kérdéssel.„- Tipikus válaszok, de a lényeg hogy ezen viszonylag könnyen és olcsón lehet segíteni...

Kapcsolat

Tisztelt Érdeklődő!

A jelen űrlap kitöltésével regisztrált, naplózott formában jelezheti felénk kapcsolatfelvételi igényét, bármely témakörben felmerülő kérdéseit.
Kérjük, az elérhetőségeit pontosan adja meg, hogy reagálhassunk megkeresésére!

Név: * 
Ha Ön új felhasználónk, vagy első alkalommal keres minket, kérjük, a teljes nevét adja meg.
Telefonszám: * 
Kérjük, azt a számot adja meg, amin záros határidőn belül elérhetjük, és ne feledkezzen meg a körzetszámról sem!
E-mail cím: * 
Témakör:  
A megkeresésünk oka, illetve a probléma vagy kérés rövid leírása: * 
A visszahívás sűrgősségének megjelölése: * 
Kérjük, adja meg, hogy lehetőség szerint mennyi időn belül, vagy konkrétan mikor próbáljuk Önt elérni.
A számomra leginkább megfelelő dátum(ok) és/vagy időpont(ok) * 
A számomra biztosan nem jó dátum(ok) és/vagy időpont(ok)  

Adja meg a képen látható biztonsági kódot: 

Kiadványszerkesztés, DTP

Kiadványszerkesztés, mert
minden az első pillanatban dől el!

A prospektus vagy brossúra nem más, mint maga a
cég képviselője...

Tovább olvasom »

Kreatív tervezés, kreatív grafika

Kreatív tervezés, ami igazán megváltoztat!
Ne érje be az átlagossal!

Legyen végre egy marketing-anyaga, ami tényleg hozza a pénzt és nem csak viszi!

Tovább olvasom »

Referenciáink

  • Pályaművek Pályázatok: Hiszen kell néha megmérettetés, illetve a ki nem választott logók
  • Magazinok, katalógusok tervezése Magazinok: Szeretünk kreatív magazinokat céges hírleveleket szerkeszteni Katalógusok: Egy kereskedelmi cégnek elengedhetetlen sales terméke Átadás időpontja: Folyamatos
  • Prospektus tervezés, kivitelezés Szolgáltatás: Az igényes katalógus már önmagában eladja a terméket még mielőtt az értékesítőnek el kellene mondania az általános eladási szövegét.

Kiemelt partnereink

Magyar Olimpiai Bizottság  Széchenyi István Egyetem  Kecskeméti Főiskola ALTmob - ALTernative mobILITY!

Facebook
Google+
Twitter