Arculattervezés szakmai blog
Az Infoartnet Kft. arculattervezés témakörét körüljáró blogjait találja ebben a kategóriában.
Marketing tanulságok, amikből te is okulhatsz.
Egyre többet tanulok a marketingről legfőképpen könyvekből, cikkekből, esettanulmányokból és a saját tapasztalataimból is. Egy-egy jó ötlet és egy-egy jó megoldás már megragad bennem, ezért gondoltam leírok két pozitív példát, ami inkább tanulságos, mint újdonságot hordozó.
Hurrá síelünk vagy mégsem? Egy csavar is meghiúsíthatta volna a síelésünk, de…
A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.
Ami a tartalom- és az e-mail marketingben tilos! Tanulj mások hibáiból!
Ha sikeres szeretnél lenni a vállalkozásoddal, akkor nem elég az, ha ügyesen teszed a dolgod. Ha nagy álmaid, céljaid vannak, akkor bizony a marketing sem utolsó szempont. Ha nem szentelsz figyelmet a tartalommarketingre, e-mail marketingre, akkor óriási ziccert hagysz ki és ezt veheted bullshitnek, de attól még igaz. Szeretnénk rámutatni problémákra, hibákra, hogy te már ne kövesd el ezeket és simított úton haladj a siker felé.
A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.
Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató a kézirattól, a nyomdáig.
Ebben a cikkben összefoglalom mindazt, amit át kell neked is gondolnod, mielőtt a műszaki szerkesztőnek átadnád a sok munkával összeállított kiváló anyagodat, illetve azt az utat mutatom be ahogy nyomdakészen a kezedbe kerül a könyved.
Könyvek az emberiség történelmében mindig fontos szerepet töltöttek be és mindig a tudást szimbolizálták. Hiába a digitalizáció, a könyvek nem fognak eltűnni a közel jövőben. Ha ma szakértővé akarsz válni, írj először egy könyvet arról a területről! – Tanácsolja 10-ből 9 marketinges.
A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.
31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?
A tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után és az eddigi kontent marketingről szóló cikkeink elolvasása után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk „néhány" tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.
Azt a tényt ne feledd el hogy nem ez a legegyszerűbb és leggyorsabb módja a marketingnek, viszont hogy hosszú távon az egyik leginkább hatékony stratégia az biztos.
A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.