Szakmai blogok
Az Infoartnet Kft. számára fontos, hogy munkatársai folyamatosan és magas szinten megújítsák szakmai tudásukat.
Ennek egyik formája, ha követjük a világot és megosztjuk a szerzett tapasztalatokat.
Szakmai blog arculattervezés, weblap weboldal készítés, reszponzív webdesign, kiadványszerkesztés témakörből
Keresőoptimalizálás programozói szemszögből I.
Amint a cím is mutatja, a keresőoptimalizálás programozói kérdéseivel foglalkozó cikksorozat első részét olvasod.
Nagy örömömre szolgálna, ha szakmai blogunk olvasói aktív hozzászólásokkal egy színvonalas formában vitathatnák meg a folyamatosan változó web-optimalizálási technika mindennapjait. Na akkor döngessünk...
Legyen egy arculatod!
Egy cikksorozat arról, hogy mi az a cégarculat és miért is fontos annak folyamatos fejlesztése, karbantartása. Példákon keresztül magyarázzuk el egy-egy elem használatának, tervezésének buktatóit, tervezési szempontjait. Rámutatunk arra, miért kell komplex rendszerben gondolkozni, mikor céges arculatról beszélünk és hogyan lesz ez hosszú távon költségkímélő, és egyben profitnövelő beruházás. Próbálunk egyszerűen, érthetően fogalmazni, de ha valamit nem érthető kérjük jelezd és azokra külön ki fogunk térni.
Akkor kezdjük egy kicsit részletesebben a cégarculat kivesézését!
A magyar vállalkozások többsége a logón és egy összedobott névjegyen kívül nem rendelkezik semmiféle egységes arculati koncepcióval, elgondolással, megjelenéssel. Néhányan azonban már felismerték azt az Óriási előnyt, ami kiemeli őket a tömegből.
Sitemap.xml : Keresőoptimalizálás programozói szemszögből II.
Nehezen indexeli oldalunkat a Google, vagy a Bing? Hiába a sok optimalizálás nem jönnek a találatok?
A kezek széttárása helyett oldjuk meg a problémát hosszútávon!
Logó a céges arculat alapja!
Mi a logó?
A Wikipédia szerint: A logó egy cég, szervezet vagy szolgáltatás egyedi, jól felismerhető, azonosításra szolgáló jele. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés megkönnyítve a tájékozódást a piac szereplői között.
Mit érdemes még tudni a logóról és annak tervezési szempontjairól!
Folytassuk tovább az elmélkedést a cégarculat legfontosabb eleméről, a logóról. Ott tartottunk, hogy a jó logó legyen egyszerű, mégis kifejező és jellemző, legyen használható univerzálisan mindenen, hiszen jól kell mutatnia a névjegyen és akár egy teherautó oldalán is.
Kis arculat neked, viszont nagy lépés a cégednek
Névjegy, levélpapír, elektronikus levélpapír (e-mail alap).
„Ezeket nem használom, azt sem tudom vannak-e egyáltalán. A grafikus nem küldte el használható formátumban. Sok a macera vele, inkább nem vesződök a kérdéssel.„- Tipikus válaszok, de a lényeg hogy ezen viszonylag könnyen és olcsón lehet segíteni...
A céges arculat legyen a te első marketingfegyvered
Szóljunk néhány szót arról, milyen legyen a legtöbbet használt céges arculat elem, a levélpapír, amit szintén elhanyagol mindenki.
Miért avul el egy weboldal?
Vágyainkban, mint minden használati tárgy, a weboldal is ha megvettük örökké tart. Vizsgáljuk meg, hogy van ez a valóságban!
Hogyan érheted el a weben, hogy már ismeretlenül is megbízzanak benned?
Ezt a 24 pontot tartsd be a weben és máris mérföldekkel hitelesebb leszel, mint az átlag!
Legyél hiteles!
Profi névjegy az első lépés a nyerő üzlethez!
Avagy hogyan lesz névjegyed olyan, aminek haszna is van, sőt marketingértéke!
Az üzleti életben mindenkinek van névjegye, mégsem használja ki annak lehetőségeit. MIÉRT?
Annyira kézenfekvő, hogy a névjegyed a saját reklámod, mégis alig használja ki valaki. Egy picit átnézzük a magyar valóságot és ajánlok egy-két megoldást, amitől sokkal jobb hatásfokú lesz.
Nem vagyok híve a mindenkinek névjegykártyát adok, mintha szórólapot osztanék mozgalomnak. Szerintem nincs is értelme az 500 darab névjegy begyűjtésének sem. Akivel viszont már személyes kapcsolat alakul ki, annak mindenképpen illik egyet adni, hiszen ő emlékezni fog rád.
A névjegy alapján azonnal megítélnek, a névjegyed fog téged a továbbiakban képviselni és ez az egyik alapvető prezentációs eszközöd. Tehát legyen minél jobb!
A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.
Profi névjegy az első lépés a nyerő üzlethez! 2.
Van marketing értéke, kreatív, ötletes, a tiéd és rád jellemző!
Tűnj ki a tömegből, mondá mindegyik marketinges! Nagyon igaza van, még ha nagyon közhelyes is!
Kitaláltál egy irtózatosan jó marketinget a névjegyedre, de te nem fogod elrontani a kialakításával, tervezésével, mert elolvasod ezt a cikket.