Infoartnet - Web Média Marketing

Szakmai blogok

Az Infoartnet Kft. számára fontos, hogy munkatársai folyamatosan és magas szinten megújítsák szakmai tudásukat.

Ennek egyik formája, ha követjük a világot és megosztjuk a szerzett tapasztalatokat.

Szakmai blog arculattervezés, weblap weboldal készítés, reszponzív webdesign, kiadványszerkesztés témakörből

Keresőoptimalizálás programozói szemszögből I.

Kategória Weblap szakmai blog Létrehozva: 2012.11.12 20:59

Amint a cím is mutatja, a keresőoptimalizálás programozói kérdéseivel foglalkozó cikksorozat első részét olvasod.

Nagy örömömre szolgálna, ha szakmai blogunk olvasói aktív hozzászólásokkal egy színvonalas formában vitathatnák meg a folyamatosan változó web-optimalizálási technika mindennapjait. Na akkor döngessünk...

Tovább olvasom »

Legyen egy arculatod!

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2012.11.15 19:44

Egy cikksorozat arról, hogy mi az a cégarculat és miért is fontos annak folyamatos fejlesztése, karbantartása. Példákon keresztül magyarázzuk el egy-egy elem használatának, tervezésének buktatóit, tervezési szempontjait. Rámutatunk arra, miért kell komplex rendszerben gondolkozni, mikor céges arculatról beszélünk és hogyan lesz ez hosszú távon költségkímélő, és egyben profitnövelő beruházás. Próbálunk egyszerűen, érthetően fogalmazni, de ha valamit nem érthető kérjük jelezd és azokra külön ki fogunk térni.

Tovább olvasom »

Akkor kezdjük egy kicsit részletesebben a cégarculat kivesézését!

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2012.11.22 20:13

A magyar vállalkozások többsége a logón és egy összedobott névjegyen kívül nem rendelkezik semmiféle egységes arculati koncepcióval, elgondolással, megjelenéssel. Néhányan azonban már felismerték azt az Óriási előnyt, ami kiemeli őket a tömegből.

Tovább olvasom »

Sitemap.xml : Keresőoptimalizálás programozói szemszögből II.

Kategória Weblap szakmai blog Létrehozva: 2012.11.29 19:43

Nehezen indexeli oldalunkat a Google, vagy a Bing? Hiába a sok optimalizálás nem jönnek a találatok?

A kezek széttárása helyett oldjuk meg a problémát hosszútávon!

Tovább olvasom »

Logó a céges arculat alapja!

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2012.12.01 13:28

Mi a logó?

A Wikipédia szerint: A logó egy cég, szervezet vagy szolgáltatás egyedi, jól felismerhető, azonosításra szolgáló jele. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés megkönnyítve a tájékozódást a piac szereplői között.

Tovább olvasom »

Mit érdemes még tudni a logóról és annak tervezési szempontjairól!

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2012.12.20 10:03

Folytassuk tovább az elmélkedést a cégarculat legfontosabb eleméről, a logóról. Ott tartottunk, hogy a jó logó legyen egyszerű, mégis kifejező és jellemző, legyen használható univerzálisan mindenen, hiszen jól kell mutatnia a névjegyen és akár egy teherautó oldalán is.

Tovább olvasom »

Kis arculat neked, viszont nagy lépés a cégednek

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2013.01.02 11:03

Névjegy, levélpapír, elektronikus levélpapír (e-mail alap).

„Ezeket nem használom, azt sem tudom vannak-e egyáltalán. A grafikus nem küldte el használható formátumban. Sok a macera vele, inkább nem vesződök a kérdéssel.„- Tipikus válaszok, de a lényeg hogy ezen viszonylag könnyen és olcsón lehet segíteni...

Tovább olvasom »

A céges arculat legyen a te első marketingfegyvered

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2013.01.14 13:29

Szóljunk néhány szót arról, milyen legyen a legtöbbet használt céges arculat elem, a levélpapír, amit szintén elhanyagol mindenki.

Tovább olvasom »

Miért avul el egy weboldal?

Kategória Weblap szakmai blog Létrehozva: 2013.01.19 22:25

Vágyainkban, mint minden használati tárgy, a weboldal is ha megvettük örökké tart. Vizsgáljuk meg, hogy van ez a valóságban!

Tovább olvasom »

Hogyan érheted el a weben, hogy már ismeretlenül is megbízzanak benned?

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2017.04.06 11:29

Hogyan érheted el a weben, hogy már ismeretlenül is megbízzanak benned?Ezt a 24 pontot tartsd be a weben és máris mérföldekkel hitelesebb leszel, mint az átlag!

Legyél hiteles!

Köztudott, hogy az interneten rengetegen esnek átverés áldozatául, így a vállalkozásoknak – főleg azoknak, amelyek online is eladnak – egyre nehezebb elnyerni látogatóik bizalmát. Ha lehet mondani a web a legdemokratikusabb intézmény, hiszen egyetlen kattintással tudsz véleményt mondani arról, ami a monitorodon van. Ez egyben hátránya is, mert te mint weboldal tulajdonos azt szeretnéd, hogy minél többen minél több időt töltsenek az oldaladon. Ha a következő néhány trükköt alkalmazod, már rengeteget tettél az ügy érdekében.
 
A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Tovább olvasom »

Profi névjegy az első lépés a nyerő üzlethez!

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2017.04.08 11:25

Profi névjegy az első lépés a nyerő üzlethez!Avagy hogyan lesz névjegyed olyan, aminek haszna is van, sőt marketingértéke!

Az üzleti életben mindenkinek van névjegye, mégsem használja ki annak lehetőségeit. MIÉRT?

Annyira kézenfekvő, hogy a névjegyed a saját reklámod, mégis alig használja ki valaki. Egy picit átnézzük a magyar valóságot és ajánlok egy-két megoldást, amitől sokkal jobb hatásfokú lesz.

Nem vagyok híve a mindenkinek névjegykártyát adok, mintha szórólapot osztanék mozgalomnak. Szerintem nincs is értelme az 500 darab névjegy begyűjtésének sem. Akivel viszont már személyes kapcsolat alakul ki, annak mindenképpen illik egyet adni, hiszen ő emlékezni fog rád.

A névjegy alapján azonnal megítélnek, a névjegyed fog téged a továbbiakban képviselni és ez az egyik alapvető prezentációs eszközöd. Tehát legyen minél jobb!

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Tovább olvasom »

Profi névjegy az első lépés a nyerő üzlethez! 2.

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2017.04.10 11:33

Profi névjegy az első lépés a nyerő üzlethez! 2.Van marketing értéke, kreatív, ötletes, a tiéd és rád jellemző!

Tűnj ki a tömegből, mondá mindegyik marketinges! Nagyon igaza van, még ha nagyon közhelyes is!

Kitaláltál egy irtózatosan jó marketinget a névjegyedre, de te nem fogod elrontani a kialakításával, tervezésével, mert elolvasod ezt a cikket.

Tanács: Ne a copy shopba menj névjegyet terveztetni, mert lehet, hogy tudnak neked 3000 Ft-ért valamilyen névjegyet tervezni, de neked ez nem lesz jó, ne ezen akarj spórolni. GONDOLD TOVÁBB, GONDOLKOZZ ARCULATBAN!

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.
Tovább olvasom »

Nem nyilvános hozzászólás

A jelen űrlap kitöltésével regisztrált, naplózott formában jelezheti felénk kapcsolatfelvételi igényét, bármely témakörben felmerülő kérdéseit.

Kérjük, az elérhetőségeit pontosan adja meg, hogy reagálhassunk megkeresésére!

Név: * 
Ha Ön új felhasználónk, vagy első alkalommal keres minket, kérjük, a teljes nevét adja meg.
Telefonszám: * 
Kérjük, azt a számot adja meg, amin záros határidőn belül elérhetjük, és ne feledkezzen meg a körzetszámról sem!
E-mail cím: * 
Észrevétel, vagy megkeresés rövid leírása: * 
A visszajelzés kérése: * 
Kérjük, adja meg, hogy válaszunkkal megkeressük-e Önt!
A számomra leginkább megfelelő dátum(ok) és/vagy időpont(ok) * 
A számomra biztosan nem jó dátum(ok) és/vagy időpont(ok)  

Adja meg a képen látható biztonsági kódot: 

^
Facebook
Google+
Instagram
Twitter