Infoartnet - Web Média Marketing

Szakmai blogok

Az Infoartnet Kft. számára fontos, hogy munkatársai folyamatosan és magas szinten megújítsák szakmai tudásukat.

Ennek egyik formája, ha követjük a világot és megosztjuk a szerzett tapasztalatokat.

Szakmai blog arculattervezés, weblap weboldal készítés, reszponzív webdesign, kiadványszerkesztés témakörből

Ma már a MAGAZIN is menő! Offline csatorna, ami hatékony!

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2017.05.27 11:23

Ma már a MAGAZIN is menő! Offline csatorna, ami hatékony!Mire kell számítanod, mennyi munkát igényel, és milyen buktatói vannak, ha eldöntötted, hogy a marketingedet megtámogatod egy céges Magazinnal

Hasznos, szép és gyönyörűen mutat a vevőd asztalán!

Zaj, zaj és zaj mindenhol, minden percben. Óriási reklámzaj éri az embereket bármilyen élethelyzetben legyenek is éppen. A nagy kavalkádban valahogy át kell verekedned magad, hogy egyáltalán legyen esélyed a vevők figyelmére. Egy viszonylag kis cégnek is sok lehetősége van már a vevők elérésére, akár a weben, akár azon kívül is, de nem mindegy hogy milyen eszközökkel.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Tovább olvasom »

A jövőd alapja az arculatod, ugye nem bízod a véletlenre!

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2017.05.30 11:18

A jövőd alapja az arculatod, ugye nem bízod a véletlenre!Miért a jövőd alapja?
Változtasd meg és megtudod!
A változást mindenki észreveszi és lehet pont erre a változásra van szükséged, mert a vevők figyelemmel fognak megajándékozni, amit ha ügyes vagy nagyon jól tudsz kamatoztatni. Foglalkozz vele és meghálálja sokszorosan!
Az arculatot gyakorlatilag minden cégvezető másképpen értelmezi. Van, aki szerint egy logó az arculat, amit a szomszéd Pistike készített 20 évvel ezelőtt, van aki már ezen túljutva készített egy szövegszerkesztőben valami levélpapírt vagy egy-két arculati elemet, de ezen túlra a cégek 80-90%-a már nem jut el.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Tovább olvasom »

Marketingkommunikáció fogalma, célja és a 4P modell

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2017.06.01 11:14

Marketingkommunikáció fogalma, célja és a 4P modellA marketingkommunikációnak a grafikusok is nap- mint nap részesei. Valamilyen szinten marketingesnek is lennünk kell, egyébként hogyan tudnánk olyan megjelenítést, hívószavakat, színeket javasolni, ami működik a vevőknél.
Tisztában kell lennünk nekünk is az alapfogalmakkal, némi pszichológiával, tipográfiával, a színek hatásával, hiszen az ügyfeleinknek szüksége van erre.

Minden vezető nagyon elfoglalt és nem polihisztor, hogy mindent tudjon, nem is ez a cél, mégis a fenti sorok éppúgy vonatkoznak cégvezetőkre is, főleg ahol nincs mód külön marketinges alkalmazására. Egy-egy vezető néha túlságosan megköti a grafikus kezét. Nem engedi, hogy a hosszú évek tanulmányait és tapasztalatát alkalmazza akár a kialakítandó új arculat, akár a szerkesztendő kiadványok tekintetében.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Tovább olvasom »

LEGYÉL kiállító, mert ha jól csinálod dőlni fognak az ügyfelek!

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2017.06.21 11:11

LEGYÉL kiállító, mert ha jól csinálod dőlni fognak az ügyfelek!Az online üzletek elszaporodásával sokan elkezdték temetni a különböző kiállításokat, expókat, de a tapasztalatok azt mutatják, hogy mindez felesleges volt: kiállításra járni vagy kiállítani még mindig remek móka és üzletileg is egy hatékony megoldásról van szó. Megmutatjuk, hogyan tudsz te is olyan sikeres lenni egy kiállításon, hogy hozzád is dőljenek a vevők.

Az internetes webshopok, vállalkozások igazán vonzóvá váltak az elmúlt évtizedben, hiszen mind a vállalkozóknak, mind az ügyfeleknek időt és energiát spóroló megoldásról van szó. Kétségtelen, hogy a magától, vagy összetettebb marketingrendszerek segítségével automatikusan hozzánk érkező ügyfelek világa kecsegtető, így talán nem véletlen, hogy sokak fejében merül fel a kérdés, hogy miért van szükség még 2017-ben is kiállításokra.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Tovább olvasom »

Brand, avagy márkaépítés, ultra maraton a marketingben. I. rész

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2017.07.01 11:08

Brand, avagy márkaépítés, ultra maraton a marketingben. I. részEgy vállalkozásnak ma tisztában kell lennie azzal, hogy a sikeres marketinghez elengedhetetlen a fogyasztói igények pontos ismerete és tudom, hogy te egy ilyen vállalkozó vagy. Elköteleződést, érzelmi kötődést kell kialakítanod a céged felé, mert ez az ami megkülönböztet és felemel, de akár gyorsan romba is dönthet.

Nemrégiben két olyan rendezvényen, képzésen is részt vettem (Arculat és Márka Akadémia és a Branding Eu képzése a Kamaránál), ahol a márkaépítésről, vagy más szóval brand építésről, felkészült előadók igen színvonalas előadásokon tágították az látásmódomat. Rengeteg hasznos tanáccsal és sok gyakorlati példával mutatták be, illetve vezették le, hogy ez tulajdonképpen a valóságban mit jelent.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Tovább olvasom »

Kampányötletek, amiken gondolkodni sem kell, mert már az asztalon hevernek

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2017.07.10 10:33

Kampányötletek, amiken gondolkodni sem kell, mert már az asztalon hevernekMa már nincs olyan valamire való cég, amely ne futtatna rendszeresen marketingkampányokat. Sokan azonban már az ötletelés fázisában feladják, mondván: „Nincsen semmi konkrét apropóm". Ha te is közéjük tartozol, akkor sokat fog segíteni ez a cikk.

Kell egyáltalán felütés vagy nem?
A válasz röviden az, hogy: többnyire igen. Számos kutatás bizonyította be, hogy a tematikus kampányok megsokszorozták a sima, trendekre nem reagáló társaik bevételeit. Megtöbbszörözték, tehát semmi esetben sem egy elhanyagolható hóbortról van szó, hanem egy olyan aduászról, amit kihagyni hatalmas hiba. Hogy miért?

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Tovább olvasom »

Brand, avagy márkaépítés, ultramaraton a marketingben. II. rész

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2017.07.17 10:30

Brand, avagy márkaépítés, ultramaraton a marketingben. II. részAz előző részben taglaltuk, hogy miért is szükséges számodra is márkaépítés. <Az I. részt itt találod> Szeretném tovább folytatni a gondolatfolyamot azzal, hogy mit is kell tenned a márkád érdekében, hiszen aki márkát épít, az a jövőt építi.

Mit gondolj át mikor brand építésre szánod magad, miket kell mindenképpen megtenned?

Adj valami plussszt!
Legyen valami hozzáadott érték, ami nincs sehol máshol, vagy nagyon nehezen másolható. Itt arra gondolok, hogy például egy Sony vagy Samsung termék valószínű sokkal többe fog kerülni, mint egy kommersz gyártó ugyanazt tudó terméke, mégis a legtöbben a drágábbikat fogják megvenni. Hogy ez az előny a megbízhatóbb működés, vagy az ötletesebb tervezés, esetleg az innovatív technológia, igazából teljesen mindegy.
A lényeg, hogy a vevők ismerjék a márkád előnyeit és a polcok előtt állva a termékedet válasszák.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Tovább olvasom »

Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. I. rész

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2017.07.22 10:26

Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. I. részA kiadványok még ma is szükségesek, viszont milyen, kinek, mekkora és mégis kivel? Nem tudod, hogyan kezdj bele a kiadványod előkészítésébe, szerkesztésébe? Érezted már, hogy kár volt belefogni az egyik prospektusba, hiszen se vége, se hossza a munkának? Hiába dolgozol a katalógusoddal egyre többet, semmi mást nem látsz csak újabb hibákat és újabb elvégzendő feladatokat?

Teljes mértékben megértelek! Problémás a képek megszerzése, a termékek leírása, a marketing és a sales szövegek elkészítése. Az egészet mindenki a háta közepére kívánja, mégis kell, mert valamit a vevőd asztalán kell hagynod, különben elfelejtenek.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Tovább olvasom »

Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. II. rész

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2017.07.23 10:22

Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. II. részA felénél tartunk de nagyon sok tudnivaló van még amit persze itt csak dióhéjban tudunk átadni, mégis azt gondoljuk, hogy ez neked már sokat fog segíteni.

Ha ide érkeztél először kérlek kezd itt az olvasást! >>

IV. Hogyan add át a szöveges anyagot a gyorsabb haladás érdekében?

A képeket kiveséztük, tehát ha az elnevezések a termékek nevei, az tökéletes támpont ahhoz, hogy a megfelelő helyre kerüljenek a termékek. A termékneveket, tulajdonságokat, adatokat egy szöveges dokumentumban add meg, ami lehetőleg, ne egy excel ártáblázat legyen, mert abból az adatokat nehezebb kiszedni.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Tovább olvasom »

Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2017.07.30 10:17

Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?Számos helyen láttad már, hogy egyes cégek mindig tökéletes környezetben prezentálják munkájukat, de eddig el sem tudtad képzelni, hogy is csinálják ezt valójában?

Természetesen vannak olyanok, akik profi fotós stábbal készíttetik el azokat a képeket, de ezt ugyebár nem mindenki engedheti meg magának. Ha mi akarjuk fotózni az elkészült munkákat, akkor azokat le kell gyártani és a megfelelő környezetben el kell helyezni, ami időigényes és nem mellesleg drága mulatság is lehet. Amikor még csak terveket szeretnénk bemutatni az ügyfélnek, értelemszerűen ilyenkor nem valósítjuk meg az összes prezentálandó ötletet, viszont a Photoshop és a mockupok világának köszönhetően meglehetősen gyorsan és egyszerűen, teljesen élethű látványterveket tudunk készíteni. Hogy miért is érdemes használni, honnan szerezhető be és hogyan működik, a cikk folytatásában megtudhatod!

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Tovább olvasom »

Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2017.08.07 10:14

Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!Tűnj ki az unalmas tömegből!

Hányszor kaptál szórólapot az utcán? Amikor megérkezel otthonodba, mindenféle lapot találsz a táskádban. Egy „házat veszek a környéken” fecnit, egy „szerelő jó áron” hirdetést, esetleg a közeli szupermarket jövő heti ajánlatát. Emlékezz csak vissza, mit tettél a legutóbb, amikor hasonló papírokat találtál otthon? Hadd tippeljünk: kidobtad őket.

A mai világban a különféle (és sokszor) egymással versenyben lévő vállalatok elárasztanak minket a hirdetéseikkel. Ott vannak a buszmegállóban, az utcai hirdetőtáblán, a szórólapokon, a tévében, rádióban… mindenhol. A nap végére azt mondhatjuk, hogy több ezer reklám célzott meg minket, azonban agyunk szelektál, és ezek közül talán csak 10-re emlékszik. Hogyan készíthetünk olyan szórólapot, amelyre garantáltan emlékezni fog célközönségünk? A te hirdetésed ne legyen egy a sok közül! Milyen technikákat alkalmazhatsz, hogy ezt elkerüld?

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Tovább olvasom »

Hogyan hatnak a színek a marketingben, avagy egy kis pszichológia a dizájnban

Kategória Arculattervezés szakmai blog Létrehozva: 2017.08.20 10:11

Hogyan hatnak a színek a marketingben, avagy egy kis pszichológia a dizájnbanSzakemberek, tudósok kutatások segítségével kiderítették, hogy a színek igen fontos szerepet játszanak, hogy mit és hogyan fordítunk le magukban. A színek segítik az asszociációt, a marketing pedig ezt alaposan kihasználja. Akik jártasak a színek pszichológiájában, pontosan tudják, hogyan és milyen színekkel kell hirdetniük egy márkát, egy terméket ahhoz, hogy az sikeres legyen. Legyen szó egy weblapról, egy szórólapról, egy plakátról, egy vállalat logójáról, a jól kiválasztott színek fokozhatják az eladást.

A színeknek, amelyeket az utcán sétálva pillantasz meg a különféle üzletek előtt, jobban befolyásolják döntésedet, mint gondolnád. Sok esetben csak egy szín miatt döntesz az A opció mellett a B helyett. A legtöbb termékcsomagolás és reklám mögött egy jól felépített stratégia áll, amelyet kifejezetten a színek pszichológiájában jártas szakemberek építettek fel.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Tovább olvasom »

Nem nyilvános hozzászólás

A jelen űrlap kitöltésével regisztrált, naplózott formában jelezheti felénk kapcsolatfelvételi igényét, bármely témakörben felmerülő kérdéseit.

Kérjük, az elérhetőségeit pontosan adja meg, hogy reagálhassunk megkeresésére!

Név: * 
Ha Ön új felhasználónk, vagy első alkalommal keres minket, kérjük, a teljes nevét adja meg.
Telefonszám: * 
Kérjük, azt a számot adja meg, amin záros határidőn belül elérhetjük, és ne feledkezzen meg a körzetszámról sem!
E-mail cím: * 
Észrevétel, vagy megkeresés rövid leírása: * 
A visszajelzés kérése: * 
Kérjük, adja meg, hogy válaszunkkal megkeressük-e Önt!
A számomra leginkább megfelelő dátum(ok) és/vagy időpont(ok) * 
A számomra biztosan nem jó dátum(ok) és/vagy időpont(ok)  

Adja meg a képen látható biztonsági kódot: 

^
Facebook
Google+
Instagram
Twitter