Blogok
Sitemap.xml : Keresőoptimalizálás programozói szemszögből II.
Nehezen indexeli oldalunkat a Google, vagy a Bing? Hiába a sok optimalizálás nem jönnek a találatok?
A kezek széttárása helyett oldjuk meg a problémát hosszútávon!
Akkor kezdjük egy kicsit részletesebben a cégarculat kivesézését!
A magyar vállalkozások többsége a logón és egy összedobott névjegyen kívül nem rendelkezik semmiféle egységes arculati koncepcióval, elgondolással, megjelenéssel. Néhányan azonban már felismerték azt az Óriási előnyt, ami kiemeli őket a tömegből.
Legyen egy arculatod!
Egy cikksorozat arról, hogy mi az a cégarculat és miért is fontos annak folyamatos fejlesztése, karbantartása. Példákon keresztül magyarázzuk el egy-egy elem használatának, tervezésének buktatóit, tervezési szempontjait. Rámutatunk arra, miért kell komplex rendszerben gondolkozni, mikor céges arculatról beszélünk és hogyan lesz ez hosszú távon költségkímélő, és egyben profitnövelő beruházás. Próbálunk egyszerűen, érthetően fogalmazni, de ha valamit nem érthető kérjük jelezd és azokra külön ki fogunk térni.
Keresőoptimalizálás programozói szemszögből I.
Amint a cím is mutatja, a keresőoptimalizálás programozói kérdéseivel foglalkozó cikksorozat első részét olvasod.
Nagy örömömre szolgálna, ha szakmai blogunk olvasói aktív hozzászólásokkal egy színvonalas formában vitathatnák meg a folyamatosan változó web-optimalizálási technika mindennapjait. Na akkor döngessünk...
Blogtartalmak
- Szerintem neked is foglalkoznod kellene a marketinggel
- Tipográfia alkalmazása a weboldalon
- 5 ingyenes videószerkesztő program, ami a hasznodra lehet!
- Ismerje meg a Google Analytics új szolgáltatását
- Így segíti az Adobe Acrobat DC a kommunikációt a grafikussal
- Pantone történelem és színkommunikáció az RGB, CMYK és RAL színrendszerekkel
- Pinterest! Mire jó pontosan és érdemes-e beépítened a kommunikációdba?
- Facebook képméretek 2020-ban: Nézzük meg mi változott!
- Bevezetés a dropshipping webáruházak rejtelmeibe
- 18 BIZALOM ERŐSÍTŐ ELEM A WEBEN avagy, hogyan tudod drasztikusan megnövelni webes eredményeidet
- Helyi célzás domain neved segítségével
- Automatizálás
- WEBÁRUHÁZAK ÉS A MARKETING
- LISTAÉPÍTÉS, LEAD MAGNET ÉS AMI MÖGÖTTE VAN
- A MESTERSÉGES INTELLIGENCIA TITKAI - Interjú Surányi Ferenccel
- Mikor bízz meg SEO-s szakembert?...avagy garantálható az első hely a Google keresőben?
- WEBOLDALAK TÍPUSAI - Válassz úgy, hogy a céljaidat leginkább támogassa!
- Analytics gyorstalpaló - mi az, amit mindenképpen vizsgálj át a rengeteg adat között!
- Marketing tanulságok, amikből te is okulhatsz.
- Ami a tartalom- és az e-mail marketingben tilos! Tanulj mások hibáiból!