Infoartnet - Web Média Marketing

Blogok

Logó a céges arculat alapja!

Mi a logó?

A Wikipédia szerint: A logó egy cég, szervezet vagy szolgáltatás egyedi, jól felismerhető, azonosításra szolgáló jele. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés megkönnyítve a tájékozódást a piac szereplői között.

Sitemap.xml : Keresőoptimalizálás programozói szemszögből II.

Kategória : Weblap szakmai blog

Nehezen indexeli oldalunkat a Google, vagy a Bing? Hiába a sok optimalizálás nem jönnek a találatok?

A kezek széttárása helyett oldjuk meg a problémát hosszútávon!

Akkor kezdjük egy kicsit részletesebben a cégarculat kivesézését!

A magyar vállalkozások többsége a logón és egy összedobott névjegyen kívül nem rendelkezik semmiféle egységes arculati koncepcióval, elgondolással, megjelenéssel. Néhányan azonban már felismerték azt az Óriási előnyt, ami kiemeli őket a tömegből.

Legyen egy arculatod!

Egy cikksorozat arról, hogy mi az a cégarculat és miért is fontos annak folyamatos fejlesztése, karbantartása. Példákon keresztül magyarázzuk el egy-egy elem használatának, tervezésének buktatóit, tervezési szempontjait. Rámutatunk arra, miért kell komplex rendszerben gondolkozni, mikor céges arculatról beszélünk és hogyan lesz ez hosszú távon költségkímélő, és egyben profitnövelő beruházás. Próbálunk egyszerűen, érthetően fogalmazni, de ha valamit nem érthető kérjük jelezd és azokra külön ki fogunk térni.

^
Facebook
Instagram
Twitter