Blogok
Pinterest! Mire jó pontosan és érdemes-e beépítened a kommunikációdba?
Bizonyára hallottál már a Pinterestről, esetleg alkalmanként használtad is, de csak, mint magánember. Valószínűleg eddig az meg sem fordult a fejedben, hogy akár érdemes lehet beépítened az online kommunikációdba, mint hasznos marketingeszközt. Nos, akkor ez a cikk Neked szól, mivel a Pinterest számos lehetőséget hordoz magában, ezért nem szabad szó nélkül elmennünk mellette. Megmutatjuk Neked, hogyan használd a Pinterestet, hogy hozz létre céges profilt és megosztjuk Veled a Microsoft Kanada sikertörténetét is. Megéri Velünk tartanod!
A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.
Facebook képméretek 2020-ban: Nézzük meg mi változott!
A folyamatosan változó közösségi média világában, állandóan képben kell lenni. Ami az egyik nap még működött, az lehet, hogy pár nap múlva már megváltozik. Nincs ez másképp a képméreteket illetően sem. Ahogy növekedett a felhasználók tábora, úgy változtak az igények is, így mára már a Facebook is leginkább vizuális elemekből áll. Épp ezért, kiemelkedően fontos, hogy minden képi elemünk megfelelő méretű legyen.
A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.
Bevezetés a dropshipping webáruházak rejtelmeibe
Ha gondoltál már arra, hogy szívesen megízlelnéd milyen az e-kereskedelem, de félsz, mert túl költségesnek és rizikósnak találod, akkor a legjobb helyen jársz. Ebben a cikkben ugyanis megismertetünk téged a dropshippinggel, mely tökéletes választás lehet online kereskedésed beindításához, vagy akár fejlesztéséhez is. Akár hallottál már róla, akár nem, ezt a cikket érdemes elolvasnod, így hát kezdjünk is hozzá!
18 BIZALOM ERŐSÍTŐ ELEM A WEBEN avagy, hogyan tudod drasztikusan megnövelni webes eredményeidet
Vásárlás, ajánlatkérés, telefonon való kapcsolatfelvétel, ezeket az eredményeket szeretnénk a weboldalunktól. Persze, van aki csak azért szeretne a weben lenni, mert mondták neki, hogy az kell, meg a haver cége is fent van, de te ezen már túlléptél. Te eredményeket vársz a weboldaladtól és az eredmények bizalmat feltételeznek. A cél minden esetben az, hogy a látogatókból érdeklődők legyenek. Érdeklődők, akik jó kérdéseket tesznek fel és akik készen állnak, hogy a következő fázisba jussanak, vagyis felvegyék veled a kapcsolatot.
Blogtartalmak
- 5 ingyenes videószerkesztő program, ami a hasznodra lehet!
- Ismerje meg a Google Analytics új szolgáltatását
- Így segíti az Adobe Acrobat DC a kommunikációt a grafikussal
- Pantone történelem és színkommunikáció az RGB, CMYK és RAL színrendszerekkel
- Pinterest! Mire jó pontosan és érdemes-e beépítened a kommunikációdba?
- Facebook képméretek 2020-ban: Nézzük meg mi változott!
- Bevezetés a dropshipping webáruházak rejtelmeibe
- 18 BIZALOM ERŐSÍTŐ ELEM A WEBEN avagy, hogyan tudod drasztikusan megnövelni webes eredményeidet
- Helyi célzás domain neved segítségével
- Automatizálás
- WEBÁRUHÁZAK ÉS A MARKETING
- LISTAÉPÍTÉS, LEAD MAGNET ÉS AMI MÖGÖTTE VAN
- A MESTERSÉGES INTELLIGENCIA TITKAI - Interjú Surányi Ferenccel
- Mikor bízz meg SEO-s szakembert?...avagy garantálható az első hely a Google keresőben?
- WEBOLDALAK TÍPUSAI - Válassz úgy, hogy a céljaidat leginkább támogassa!
- Analytics gyorstalpaló - mi az, amit mindenképpen vizsgálj át a rengeteg adat között!
- Marketing tanulságok, amikből te is okulhatsz.
- Ami a tartalom- és az e-mail marketingben tilos! Tanulj mások hibáiból!
- Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató a kézirattól, a nyomdáig.
- 31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?