Infoartnet - Web Média Marketing

Blogok

Pinterest! Mire jó pontosan és érdemes-e beépítened a kommunikációdba?

Pinterest a kommunikációdbanBizonyára hallottál már a Pinterestről, esetleg alkalmanként használtad is, de csak, mint magánember. Valószínűleg eddig az meg sem fordult a fejedben, hogy akár érdemes lehet beépítened az online kommunikációdba, mint hasznos marketingeszközt. Nos, akkor ez a cikk Neked szól, mivel a Pinterest számos lehetőséget hordoz magában, ezért nem szabad szó nélkül elmennünk mellette. Megmutatjuk Neked, hogyan használd a Pinterestet, hogy hozz létre céges profilt és megosztjuk Veled a Microsoft Kanada sikertörténetét is. Megéri Velünk tartanod!

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Facebook képméretek 2020-ban: Nézzük meg mi változott!

Facebook képméretekA folyamatosan változó közösségi média világában, állandóan képben kell lenni. Ami az egyik nap még működött, az lehet, hogy pár nap múlva már megváltozik. Nincs ez másképp a képméreteket illetően sem. Ahogy növekedett a felhasználók tábora, úgy változtak az igények is, így mára már a Facebook is leginkább vizuális elemekből áll. Épp ezért, kiemelkedően fontos, hogy minden képi elemünk megfelelő méretű legyen.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Bevezetés a dropshipping webáruházak rejtelmeibe

Kategória : Weblap szakmai blog

DropshippingHa gondoltál már arra, hogy szívesen megízlelnéd milyen az e-kereskedelem, de félsz, mert túl költségesnek és rizikósnak találod, akkor a legjobb helyen jársz. Ebben a cikkben ugyanis megismertetünk téged a dropshippinggel, mely tökéletes választás lehet online kereskedésed beindításához, vagy akár fejlesztéséhez is. Akár hallottál már róla, akár nem, ezt a cikket érdemes elolvasnod, így hát kezdjünk is hozzá!

18 BIZALOM ERŐSÍTŐ ELEM A WEBEN avagy, hogyan tudod drasztikusan megnövelni webes eredményeidet

Kategória : Weblap szakmai blog

18 bizalom erősítő elem a webenVásárlás, ajánlatkérés, telefonon való kapcsolatfelvétel, ezeket az eredményeket szeretnénk a weboldalunktól. Persze, van aki csak azért szeretne a weben lenni, mert mondták neki, hogy az kell, meg a haver cége is fent van, de te ezen már túlléptél. Te eredményeket vársz a weboldaladtól és az eredmények bizalmat feltételeznek. A cél minden esetben az, hogy a látogatókból érdeklődők legyenek. Érdeklődők, akik jó kérdéseket tesznek fel és akik készen állnak, hogy a következő fázisba jussanak, vagyis felvegyék veled a kapcsolatot.

^
Facebook
Instagram
Twitter