Infoartnet - Web Média Marketing

Blogok

12+ ingyenes grafikai eszköz a vonzóbb vizuális marketinged érdekében

12+ ingyenes grafikai eszköz a vonzóbb vizuális marketinged érdekébenA vizuális elemek többet érnek a szavaknál

Ahogy az alcímben már írtuk, egy kép többet ér ezer szónál. Vagy legalábbis hatvan-ezerszer gyorsabban tudjuk feldolgozni őket, mint a szavakat. Ha szeretnéd felhívni magadra a célközönséged figyelmét, akkor itt az ideje, hogy elkezdj képekben kommunikálni. Nem mindenki ért a Photoshophoz, illetve nem mindenki szeretne előfizetést fenntartani, hogy néhány képet megszerkesszen felületeire.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Hogyan kérj egy nyomdától árajánlatot! Útmutatók és példák hogy ez többé ne legyen probléma.

Hogyan kérj egy nyomdától árajánlatot!

Hogyan kérj ajánlatot egy nyomdától, legyen az digitális, avagy nagyobb ofszet nyomda?
Mikor milyen kiadvány típusnál, melyik technológia, papír lehet az optimális választás?

Ha dolgozol nyomdával, de nem érted miket írnak az ajánlatukban, akkor ez a cikk különösen hasznos lesz számodra. Néhány hasznos tippet fogsz olvasni és ezután tisztában leszel az alapokkal.  Jó ha tudod, mert nyomdával mindenkinek van dolga.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Mire használd ezt a 7 közösségi csatornát, hogyan és milyen eredményt várhatsz el?

Mire használd ezt a 7 közösségi csatornát, hogyan és milyen eredményt várhatsz el?Az előző cikkből megtudtuk mi az a tartalommarketing. Azt a témát is érintettük, hogy minél több csatornán kommunikálunk, annál több érdeklődőt érünk el. Hatalmas előnye, hogy kevésbé vagyunk kiszolgáltatva egy-egy cég fejlesztési kísérleteinek, pl. a Facebook algoritmus folyamatos változásainak.

Ez a cikk arra hivatott, hogy bemutassam, hogy a jelenleg hazánkban leginkább népszerű közösségi platformok közül melyeket és mire használjunk. Nem feltétlenül kell mindenhol jelen lenned, bár mindegyiken van lehetőséged az ingyenes látogatószerzésre, ezért minimális ráfordítással is látványos eredményeket lehet elérni. Nézzük a lehetőségeket:

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

A tartalommarketing titkai! Hogyan? Mit? Miért és mivel?

A tartalommarketing titkai! Hogyan? Mit? Miért és mivel?Beszélgetés Bártfai Balázzsal a „Tartalommarketing a gyakorlatban" című könyv szerzőjével.
Ha ma bármilyen szinten is foglalkozol az online világgal, biztosan találkoztál azzal, hogy azt tanácsolta a marketinges, hogy készíts tartalmat. Blogolj, terjeszd és minden jó lesz, hiszen szakértő leszel, szeretni fogja a Google és ömleni fognak az érdeklődők, sőt a megrendelések is.
Balázs volt az első, aki leírta, hogy ezt hogyan csináld, érthetően, példákkal és itt Magyarországon!

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

^
Facebook
Google+
Instagram
Twitter