Infoartnet - Web Média Marketing

Blogok

Chatbot! Kinek, mit és hogyan érdemes? – beszélgetés Bártfai Balázzsal

Chatbot! Kinek, mit és hogyan érdemes? – beszélgetés Bártfai BalázzsalNemrégiben beszélgettem Bártfai Balázzsal a "Tartalommarketing a Gyakorlatban" című könyv szerzőjével abból az apropóból hogy a következő INFOARTNET MAGAZINT (ami hamarosan megjelenik) a tartalommarketing köré építjük fel. A magazinba nem fért be a teljes 2 óra anyaga, viszont a chatbotokról szóló részt nem szerettem volna elhagyni semmiképpen sem. A cikk hosszú, de aki épp egy chatbot építésén gondolkodik, vagy csak érdeklődik iránta, annak mindenképpen érdemes erre áldozni 5-6 percet. Érintjük természetesen a tartalommarketinget is, de azt a részt a Magazinban tudod majd elolvasni. Íratkozz fel hírlevelünkre és ingyen meg fogod kapni elektronikus formában, de ha ügyfelünk vagy nyomtatott formában is.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

A brand, ami trend – de tényleg van értelme vele foglalkozni?

A brand, ami trend – de tényleg van értelme vele foglalkozni?A brand, ami trend – de tényleg van értelme vele foglalkozni? Mi köze van ennek a tartalommarketinghez?

A kérdést felteszem másképp is. Megengeded magadnak, hogy ne foglalkozz vele? Megteheted? Egyértelműen NEM.

Ha nem foglalkozol vele, magától alakul ki egy olyan kép a vevők fejében, ami hosszú évek alatt vagy pozitív lesz vagy negatív, vagy olyan semmilyen. Negatívot senki nem szeret hallani a cégéről, a többi jelzőért pedig már meg kell dolgozni, mert semmit nem adnak ingyen.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

A logótervezés 5 fontos lépése

A logótervezés 5 fontos lépéseA logótervezés egy hosszabb és összetettebb feladat, mint az elsőre gondolnánk. Miért is? Mielőtt hozzáfognánk az ötleteléshez, tudnunk kell néhány fontos információt a cégről, a célcsoport jellemzőiről, a trendekről, stb. Mindezt egy interjú és egy brief segítségével lehet a legegyszerűbben és leggyorsabban kideríteni. Egy jó brief, vagy kérdéssor azokra keresi a választ, amik átgondolása mind az ügyfél, mind a grafikus hasznára válik. Ha ezeket feltérképeztük, csak akkor jöhet a grafikussal való egyeztetés, majd a tervezés.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Így lesz jogtiszta képed ingyen az internetről

Így lesz jogtiszta képed ingyen az internetrőlAz internetes tartalommarketing egyik legnagyobb rákfenéje szokott lenni a jogtiszta képek előállítása. Egy céges blog esetében vagy akár csak a weboldal grafikai elemeinek megvalósítására sokszor nincs lehetőség saját fotóst vagy grafikust felkérni. Bár szakember segítségével lesz a legtökéletesebb a végeredmény, a kész jobb, mint a tökéletes elve alapján léteznek alternatív megoldások is.

Napjaink sorozatos szerzői jogi vita-viharaiban különösen figyelnünk kell arra, hogy egy-egy internetről származó fotó esetén véletlenül nem követünk-e el jogsértést. Nagyon sokan (grafikusokon, fotósokon kívül az emberek jelentős része) nincsen tisztában azzal, hogy ezek a digitális tartalmak mind olyan szellemi termékek, amelyek többségükben önkényesen (és főleg ingyen) nem használhatóak fel.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

^
Facebook
Google+
Instagram
Twitter