Blogok
Sitemap.xml : Keresőoptimalizálás programozói szemszögből II.
Nehezen indexeli oldalunkat a Google vagy a Bing? Hiába a sok optimalizálás nem jönnek a találatok?
A kezek széttárása helyett oldjuk meg a problémát hosszútávon!
Keresőoptimalizálás programozói szemszögből I.
Amint a cím is mutatja, a keresőoptimalizálás programozói kérdéseivel foglalkozó cikksorozat első részét olvasod.
Nagy örömömre szolgálna, ha szakmai blogunk olvasói aktív hozzászólásokkal egy színvonalas formában vitathatnák meg a folyamatosan változó web-optimalizálási technika mindennapjait. Na akkor döngessünk...
Miért avul el egy weboldal?
Vágyainkban, mint minden használati tárgy, a weboldal is ha megvettük örökké tart. Vizsgáljuk meg, hogy van ez a valóságban!
Kamara által ajánlott vállalkozás védjegyet kaptunk
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által ajánlott vállalkozás védjegyet kaptunk.
Helyi célzás domain neved segítségével
Vannak dolgok, amelyekre sokan kis hangsúlyt fektetnek a weboldal indításkor, vagy nem gondolnak át eléggé.
Weboldal készítés első lépése, hogy el kell dönteni, hogy milyen domaint vásárolj, mi legyen a hivatkozás, ami alapján megtalálnak a keresőben. Ez azért is fontos lépés, mert később átköltöztetni egy weboldalt másik domainre nem egyszerű feladat, nagyon sok odafigyelésre és keresőoptimalizálási munkára van hozzá szükség.
WEBOLDALAK TÍPUSAI - Válassz úgy, hogy a céljaidat leginkább támogassa!
Amíg a divatban száz éve a franciákat próbáltuk utánozni és Amerika követett bennünket, addig mára szinte mindenben Amerikát követjük Európában, ha nem is tudatosan.
Most a weboldalak tervezésében is az amerikai mintát követjük pár év időeltolódással. Az eltérés csupán annyi, hogy időben azonos technikával kell megoldani pár hónappal, vagy évvel megelőző design ötleteket. A dolog nehézsége abban rejlik, hogy a látott mintákat jóval kisebb költségvetéssel és sokkal szerényebb távlati marketing szemlélettel próbáljuk másolni.
Látjuk a példákat és nehezen tudjuk eldönteni, vajon mire is van szükségünk!
Mikor bízz meg SEO-s szakembert?...avagy garantálható az első hely a Google keresőben?
SEO (Search Engine Optimization) – magyarul keresőoptimalizálás, amit talán jobb lenne weblap optimalizálásnak hívni, hiszen nem a keresőt optimalizáljuk, hanem a saját honlapunkat.
A MESTERSÉGES INTELLIGENCIA TITKAI - Interjú Surányi Ferenccel
Nemrégiben a számítógép még kevesek privilégiuma volt és az internet egy fura ismeretlen világnak hatott; ma pedig mindez oly természetes, minthogy víz folyik a csapból, átszőtte mindennapjainkat. 2017-es éves felmérésben olvastam, hogy a teljes magyar kiskereskedelem 4,3%-át a webáruházakban történt rendelések teszik ki.
Ismerje meg a Google Analytics új szolgáltatását
Korábban írtunk már egy cikket arról, mit érdemes tudni a Google Analytics szolgáltatásáról, és hogy hogyan épül fel, ezt itt tudja elolvasni! Most pedig egy újdonságról szeretnénk beszámolni a Google Analytics 4-ről! Ismerje meg velünk együtt ezt az új elemzési funkciót!
Mit használjunk a Facebook Analytics megszűnése után?
Főként a marketingszakemberek számára fontos hír, hogy 2021. június 30-án megszűnik a Facebook Analytics, mely arra volt hivatott, hogy képet kapjunk a látogatóink tevékenységéről. A Facebook nem indokolta meg analitikai szolgáltatásának bezárását, azonban fókuszba helyezett más üzleti eszközöket. Ezek a Facebook Business Suite, az Ads Manager és az Eseménykezelő, melyek alkalmazását cikkünkben részletesebben is kifejtjük.
WordPress alapú weboldalad van? Erre a biztonsági kockázatra figyelmeztet a Jetpack
Tudjuk mennyire népszerűek a WordPess weboldalak, mivel viszonylag könnyen létre lehet őket hozni, rengeteg témát és bővítményt kínálnak, amelyek elsőre hívogatónak tűnhetnek, azonban könnyű belefutni olyan esetekbe, melyek nem csak az oldal használhatóságát, hanem a biztonságát is rontják.
Ha nincs időd folyamatosan karbantartani az oldalt, akkor talán el kéne gondolkodnod azon, hogy valóban neked találták-e ki. Mindenesetre, ha Te is WordPress-t használsz, akkor mindenképp olvasd el cikkünket!
Miért NE továbbítsuk a céges leveleket automatikusan a Gmail felé?
Több esetben tapasztaltuk, hogy a kényelem érdekében sokan a céges leveleiket továbbítják a Gmail felé. Szeretném megvilágítani, hogy ez miért nem jó ötlet!