Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!
Tűnj ki az unalmas tömegből!
Hányszor kaptál szórólapot az utcán? Amikor megérkezel otthonodba, mindenféle lapot találsz a táskádban. Egy „házat veszek a környéken” fecnit, egy „szerelő jó áron” hirdetést, esetleg a közeli szupermarket jövő heti ajánlatát. Emlékezz csak vissza, mit tettél a legutóbb, amikor hasonló papírokat találtál otthon? Hadd tippeljünk: kidobtad őket.
A mai világban a különféle (és sokszor) egymással versenyben lévő vállalatok elárasztanak minket a hirdetéseikkel. Ott vannak a buszmegállóban, az utcai hirdetőtáblán, a szórólapokon, a tévében, rádióban… mindenhol. A nap végére azt mondhatjuk, hogy több ezer reklám célzott meg minket, azonban agyunk szelektál, és ezek közül talán csak 10-re emlékszik. Hogyan készíthetünk olyan szórólapot, amelyre garantáltan emlékezni fog célközönségünk? A te hirdetésed ne legyen egy a sok közül! Milyen technikákat alkalmazhatsz, hogy ezt elkerüld?
A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.