Infoartnet - Web Média Marketing

Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!

Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!Tűnj ki az unalmas tömegből!

Hányszor kaptál szórólapot az utcán? Amikor megérkezel otthonodba, mindenféle lapot találsz a táskádban. Egy „házat veszek a környéken” fecnit, egy „szerelő jó áron” hirdetést, esetleg a közeli szupermarket jövő heti ajánlatát. Emlékezz csak vissza, mit tettél a legutóbb, amikor hasonló papírokat találtál otthon? Hadd tippeljünk: kidobtad őket.

A mai világban a különféle (és sokszor) egymással versenyben lévő vállalatok elárasztanak minket a hirdetéseikkel. Ott vannak a buszmegállóban, az utcai hirdetőtáblán, a szórólapokon, a tévében, rádióban… mindenhol. A nap végére azt mondhatjuk, hogy több ezer reklám célzott meg minket, azonban agyunk szelektál, és ezek közül talán csak 10-re emlékszik. Hogyan készíthetünk olyan szórólapot, amelyre garantáltan emlékezni fog célközönségünk? A te hirdetésed ne legyen egy a sok közül! Milyen technikákat alkalmazhatsz, hogy ezt elkerüld?

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

^
Facebook
Google+
Instagram
Twitter