Egyre nehezebben juthatunk a felhasználói szokások statisztikájához
A GDPR hatása kiterjed több program változására, amelyekben a felhasználókövetés erősen korlátozva lehet (a felhasználók könnyen tilthatják, vagy amíg nem engedélyezik, addig alapértelmezetten tiltva lesz). Mivel egyes programok és böngészők kevesebb felhasználói szokást közvetítenek, ezért az egyéni célzás a hirdetésekben a mostani módszerekkel minimálisra korlátozódik. Az új iOS 14.5 esetében is, a hirdetőknek számos változtatást kell eszközölni, hogy a terméküknek, szolgáltatásuknak a releváns célcsoportot megtalálják, a konverzió mértékét tarthassák.
Javasoljuk azoknak az ügyfeleinknek, akik hirdetési felületet használnak, hogy a nagyobb ügynökségek, marketinggel foglalkozó csoportok közösségi oldalait látogassák, ahol egy-egy okos tanácsot elleshetnek.
Mai friss cikk ebben a témában pl.: https://kozossegikalandozasok.hu/2021/04/28/elso-tapasztalatok-az-ios14-5-tel-avagy-induljon-az-emberkiserlet
Sikeres hirdetést kívánunk!