Infoartnet - Web Média Marketing

Hogyan hatnak a színek a marketingben, avagy egy kis pszichológia a dizájnban

Hogyan hatnak a színek a marketingben, avagy egy kis pszichológia a dizájnbanSzakemberek, tudósok kutatások segítségével kiderítették, hogy a színek igen fontos szerepet játszanak, hogy mit és hogyan fordítunk le magukban. A színek segítik az asszociációt, a marketing pedig ezt alaposan kihasználja. Akik jártasak a színek pszichológiájában, pontosan tudják, hogyan és milyen színekkel kell hirdetniük egy márkát, egy terméket ahhoz, hogy az sikeres legyen. Legyen szó egy weblapról, egy szórólapról, egy plakátról, egy vállalat logójáról, a jól kiválasztott színek fokozhatják az eladást.

A színeknek, amelyeket az utcán sétálva pillantasz meg a különféle üzletek előtt, jobban befolyásolják döntésedet, mint gondolnád. Sok esetben csak egy szín miatt döntesz az A opció mellett a B helyett. A legtöbb termékcsomagolás és reklám mögött egy jól felépített stratégia áll, amelyet kifejezetten a színek pszichológiájában jártas szakemberek építettek fel.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

^
Facebook
Google+
Instagram
Twitter