Infoartnet - Web Média Marketing

Kampányötletek, amiken gondolkodni sem kell, mert már az asztalon hevernek

Kampányötletek, amiken gondolkodni sem kell, mert már az asztalon hevernekMa már nincs olyan valamire való cég, amely ne futtatna rendszeresen marketingkampányokat. Sokan azonban már az ötletelés fázisában feladják, mondván: „Nincsen semmi konkrét apropóm". Ha te is közéjük tartozol, akkor sokat fog segíteni ez a cikk.

Kell egyáltalán felütés vagy nem?
A válasz röviden az, hogy: többnyire igen. Számos kutatás bizonyította be, hogy a tematikus kampányok megsokszorozták a sima, trendekre nem reagáló társaik bevételeit. Megtöbbszörözték, tehát semmi esetben sem egy elhanyagolható hóbortról van szó, hanem egy olyan aduászról, amit kihagyni hatalmas hiba. Hogy miért?

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

^
Facebook
Google+
Instagram
Twitter