Infoartnet - Web Média Marketing

JOBBAN néz ki, mint konkurenciája? Cégarculat, a kommunikáció alapja.

Ne arculatot váltson, szemlélet! Legyen ez a cége kommunikációs újjászületése. Mutassa meg, hogy másképpen is lehet. A konkurencia mind azzal jön hogy nem ezért jönnek be az üzletbe ügyfelei. Helyes, mert önhöz meg ezért fognak átjönni.
Arculattervezés, nem csak a nagyoknak!

Céges arculat bővebben »

Az Ön cégében gördülékeny a kommunikáció? Arculati kézikönyvvel könnyebb.

Minden munkatársa tudja, hogyan használja és hol a cég logóját, hogyan nézzen ki egy hirdetése, milyen az e-mail alapja, hogyan néz ki az ajánlata?
Arculati kézikönyvvel biztosan könnyebb lenne.

Arculati kézikönyv készítése »

Teljesítményre optimalizált adminisztrációs környezet

Kevesebb munkával, nagyobb hatékonyság.
Ez azon célok egyike, amiben a gazdasági vezetők és a beosztottak - jelen esetben az informatikusok - is egyaránt érdekeltek.
Más rendszerekkel összevetve, átlagosan 50-70%-al kevesebb időt vesz igénybe az adminisztráció.

AWE Pyramid CMS informatikusoknakl »

Korszerű tartalomkezelő rendszer terméktámogatással

Az Ön cége megfizette már a tanulópénzt?
Sok vállalkozással, intézménnyel találkozunk, ahol tisztán gazdasági megfontolásból egy ingyenesnek vélt, vagy olcsó megoldást vezettek be a webes megjelenésre. Az eredmény röviden: elégedetlenség.

Weboldal gazdasági szemmel »

Webes marketing stratégia az ügyfelekért

Egy megfelelően optimalizált weboldal, webáruház, egy jó e-mail kampány, egy csalogató közösségi oldal kampány, naponta akár több száz látogatót is vásárlóvá konvertálhat. A siker kulcsa nem más, mint megjelenni azoknak az embereknek, akik pontosan azt a tevékenységet keresik, amit mi kínálunk, majd végigvezetni a látogatókat a célunk eléréséhez szükséges úton.

Mégis mik szükségesek ehhez »

AWE 3 Pyramid CMS részletes használati útmutató

Az On-line terméktámogatás első vonala.
Ez az útmutató, az Infoartnet Kft. által fejlesztett "AWE Pyramid CMS" tartalomkezelő rendszer használatát hivatott segíteni, bemutatni, megértetni, illetve szemléltetni, elsősorban a rendszer különböző szintű adminisztrátorai számára.

Részletes útmutató olvasása »

MILYEN WEBOLDALT KÉSZÍTSEN CÉGÉNEK?

A helyes web megjelenés kiválasztása!

Ez az általános érvényű útmutató végigvezeti azokon a kihagyhatatlan logikai döntéseken, amiket meg kell hozni annak érdekében, hogy a leendő weboldal maximálisan szolgálja a cég érdekeit.

A hatékony weboldalt komoly előkészítő és elemző munka után, rengeteg tapasztalat és web ismeret birtokában lehet jól megalkotni. Az eredményességhez harmonikusan, de átütő erővel kell érvényesülnie a cég marketing stratégiájának, a hatékony, trendi webes megoldásoknak, ugyanakkor a web világának rendkívül változatos ízlését is ki kell elégíteni. Különösen érvényes mindez, egy weboldal csoport (multisite rendszer) esetén, ahol több weboldalnak kell egymással tökéletes összhangban megjelenni és kommunikálni.

Céges weboldal készítési útmutató »

Logó a céges arculat alapja!

Módosítva: 2013.01.11 13:41

Mi a logó?

A Wikipédia szerint: A logó egy cég, szervezet vagy szolgáltatás egyedi, jól felismerhető, azonosításra szolgáló jele. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés megkönnyítve a tájékozódást a piac szereplői között.

Tovább olvasom »

Sitemap.xml : Keresőoptimalizálás programozói szemszögből II.

Módosítva: 2013.01.11 13:33

Nehezen indexeli oldalunkat a Google, vagy a Bing? Hiába a sok optimalizálás nem jönnek a találatok?

A kezek széttárása helyett oldjuk meg a problémát hosszútávon!

Tovább olvasom »

Akkor kezdjük egy kicsit részletesebben a cégarculat kivesézését!

Módosítva: 2013.01.11 13:43

A magyar vállalkozások többsége a logón és egy összedobott névjegyen kívül nem rendelkezik semmiféle egységes arculati koncepcióval, elgondolással, megjelenéssel. Néhányan azonban már felismerték azt az Óriási előnyt, ami kiemeli őket a tömegből.

Tovább olvasom »

Legyen egy arculatod!

Módosítva: 2013.09.17 16:14

Egy cikksorozat arról, hogy mi az a cégarculat és miért is fontos annak folyamatos fejlesztése, karbantartása. Példákon keresztül magyarázzuk el egy-egy elem használatának, tervezésének buktatóit, tervezési szempontjait. Rámutatunk arra, miért kell komplex rendszerben gondolkozni, mikor céges arculatról beszélünk és hogyan lesz ez hosszú távon költségkímélő, és egyben profitnövelő beruházás. Próbálunk egyszerűen, érthetően fogalmazni, de ha valamit nem érthető kérjük jelezd és azokra külön ki fogunk térni.

Tovább olvasom »

Portfóliónk

Legfrissebb munkáink

  • Pályaművek Pályázatok: Hiszen kell néha megmérettetés, illetve a ki nem választott logók
  • Magazinok, katalógusok tervezése Magazinok: Szeretünk kreatív magazinokat céges hírleveleket szerkeszteni Katalógusok: Egy kereskedelmi cégnek elengedhetetlen sales terméke Átadás időpontja: Folyamatos
  • Prospektus tervezés, kivitelezés Szolgáltatás: Az igényes katalógus már önmagában eladja a terméket még mielőtt az értékesítőnek el kellene mondania az általános eladási szövegét.
  • Könyvszerkesztés Szolgáltatások: Egy-egy szép könyv és folyóirat mutatóban a teljesség igénye nélkül, hiszen évente 100-as nagyságrendben tervezünk, szerkesztünk különböző terjedelmű könyvet, minden témában.

Klaszter pertnereink

West Pannon Audiovizuális Klaszter tag Nyugat dunántúli Információtechnológiai és Oktatási Klaszter tag



Hírlevél feliratkozás

NAIH-114989/2017.

Általános hírlevél
Tippek AWE adminisztrátoroknak

Üzleti partnerünk

IBM üzleti partner

Kiemelt partnereink

Magyar Olimpiai Bizottság  Széchenyi István Egyetem  Kecskeméti Főiskola ALTmob - ALTernative mobILITY!

Facebook
Google+
Twitter