Infoartnet - Web Média Marketing

Arculattervezés szakmai blog

Az Infoartnet Kft. arculattervezés témakörét körüljáró blogjait találja ebben a kategóriában.

Hogyan hatnak a színek a marketingben, avagy egy kis pszichológia a dizájnban

Hogyan hatnak a színek a marketingben, avagy egy kis pszichológia a dizájnbanSzakemberek, tudósok kutatások segítségével kiderítették, hogy a színek igen fontos szerepet játszanak, hogy mit és hogyan fordítunk le magukban. A színek segítik az asszociációt, a marketing pedig ezt alaposan kihasználja. Akik jártasak a színek pszichológiájában, pontosan tudják, hogyan és milyen színekkel kell hirdetniük egy márkát, egy terméket ahhoz, hogy az sikeres legyen. Legyen szó egy weblapról, egy szórólapról, egy plakátról, egy vállalat logójáról, a jól kiválasztott színek fokozhatják az eladást.

A színeknek, amelyeket az utcán sétálva pillantasz meg a különféle üzletek előtt, jobban befolyásolják döntésedet, mint gondolnád. Sok esetben csak egy szín miatt döntesz az A opció mellett a B helyett. A legtöbb termékcsomagolás és reklám mögött egy jól felépített stratégia áll, amelyet kifejezetten a színek pszichológiájában jártas szakemberek építettek fel.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!

Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!Tűnj ki az unalmas tömegből!

Hányszor kaptál szórólapot az utcán? Amikor megérkezel otthonodba, mindenféle lapot találsz a táskádban. Egy „házat veszek a környéken” fecnit, egy „szerelő jó áron” hirdetést, esetleg a közeli szupermarket jövő heti ajánlatát. Emlékezz csak vissza, mit tettél a legutóbb, amikor hasonló papírokat találtál otthon? Hadd tippeljünk: kidobtad őket.

A mai világban a különféle (és sokszor) egymással versenyben lévő vállalatok elárasztanak minket a hirdetéseikkel. Ott vannak a buszmegállóban, az utcai hirdetőtáblán, a szórólapokon, a tévében, rádióban… mindenhol. A nap végére azt mondhatjuk, hogy több ezer reklám célzott meg minket, azonban agyunk szelektál, és ezek közül talán csak 10-re emlékszik. Hogyan készíthetünk olyan szórólapot, amelyre garantáltan emlékezni fog célközönségünk? A te hirdetésed ne legyen egy a sok közül! Milyen technikákat alkalmazhatsz, hogy ezt elkerüld?

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?

Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?Számos helyen láttad már, hogy egyes cégek mindig tökéletes környezetben prezentálják munkájukat, de eddig el sem tudtad képzelni, hogy is csinálják ezt valójában?

Természetesen vannak olyanok, akik profi fotós stábbal készíttetik el azokat a képeket, de ezt ugyebár nem mindenki engedheti meg magának. Ha mi akarjuk fotózni az elkészült munkákat, akkor azokat le kell gyártani és a megfelelő környezetben el kell helyezni, ami időigényes és nem mellesleg drága mulatság is lehet. Amikor még csak terveket szeretnénk bemutatni az ügyfélnek, értelemszerűen ilyenkor nem valósítjuk meg az összes prezentálandó ötletet, viszont a Photoshop és a mockupok világának köszönhetően meglehetősen gyorsan és egyszerűen, teljesen élethű látványterveket tudunk készíteni. Hogy miért is érdemes használni, honnan szerezhető be és hogyan működik, a cikk folytatásában megtudhatod!

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. II. rész

Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. II. részA felénél tartunk de nagyon sok tudnivaló van még amit persze itt csak dióhéjban tudunk átadni, mégis azt gondoljuk, hogy ez neked már sokat fog segíteni.

Ha ide érkeztél először kérlek kezd itt az olvasást! >>

IV. Hogyan add át a szöveges anyagot a gyorsabb haladás érdekében?

A képeket kiveséztük, tehát ha az elnevezések a termékek nevei, az tökéletes támpont ahhoz, hogy a megfelelő helyre kerüljenek a termékek. A termékneveket, tulajdonságokat, adatokat egy szöveges dokumentumban add meg, ami lehetőleg, ne egy excel ártáblázat legyen, mert abból az adatokat nehezebb kiszedni.

A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.

Nem nyilvános hozzászólás

A jelen űrlap kitöltésével regisztrált, naplózott formában jelezheti felénk kapcsolatfelvételi igényét, bármely témakörben felmerülő kérdéseit.

Kérjük, az elérhetőségeit pontosan adja meg, hogy reagálhassunk megkeresésére!

Név: * 
Ha Ön új felhasználónk, vagy első alkalommal keres minket, kérjük, a teljes nevét adja meg.
Telefonszám: * 
Kérjük, azt a számot adja meg, amin záros határidőn belül elérhetjük, és ne feledkezzen meg a körzetszámról sem!
E-mail cím: * 
Észrevétel, vagy megkeresés rövid leírása: * 
A visszajelzés kérése: * 
Kérjük, adja meg, hogy válaszunkkal megkeressük-e Önt!
A számomra leginkább megfelelő dátum(ok) és/vagy időpont(ok) * 
A számomra biztosan nem jó dátum(ok) és/vagy időpont(ok)  

Adja meg a képen látható biztonsági kódot: 

^
Facebook
Instagram
Twitter