Arculattervezés szakmai blog
Az Infoartnet Kft. arculattervezés témakörét körüljáró blogjait találja ebben a kategóriában.
LEGYÉL kiállító, mert ha jól csinálod dőlni fognak az ügyfelek!
Az online üzletek elszaporodásával sokan elkezdték temetni a különböző kiállításokat, expókat, de a tapasztalatok azt mutatják, hogy mindez felesleges volt: kiállításra járni vagy kiállítani még mindig remek móka és üzletileg is egy hatékony megoldásról van szó. Megmutatjuk, hogyan tudsz te is olyan sikeres lenni egy kiállításon, hogy hozzád is dőljenek a vevők.
Az internetes webshopok, vállalkozások igazán vonzóvá váltak az elmúlt évtizedben, hiszen mind a vállalkozóknak, mind az ügyfeleknek időt és energiát spóroló megoldásról van szó. Kétségtelen, hogy a magától, vagy összetettebb marketingrendszerek segítségével automatikusan hozzánk érkező ügyfelek világa kecsegtető, így talán nem véletlen, hogy sokak fejében merül fel a kérdés, hogy miért van szükség még 2017-ben is kiállításokra.
A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.
Marketingkommunikáció fogalma, célja és a 4P modell
A marketingkommunikációnak a grafikusok is nap- mint nap részesei. Valamilyen szinten marketingesnek is lennünk kell, egyébként hogyan tudnánk olyan megjelenítést, hívószavakat, színeket javasolni, ami működik a vevőknél.
Tisztában kell lennünk nekünk is az alapfogalmakkal, némi pszichológiával, tipográfiával, a színek hatásával, hiszen az ügyfeleinknek szüksége van erre.
Minden vezető nagyon elfoglalt és nem polihisztor, hogy mindent tudjon, nem is ez a cél, mégis a fenti sorok éppúgy vonatkoznak cégvezetőkre is, főleg ahol nincs mód külön marketinges alkalmazására. Egy-egy vezető néha túlságosan megköti a grafikus kezét. Nem engedi, hogy a hosszú évek tanulmányait és tapasztalatát alkalmazza akár a kialakítandó új arculat, akár a szerkesztendő kiadványok tekintetében.
A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.
A jövőd alapja az arculatod, ugye nem bízod a véletlenre!
Miért a jövőd alapja?
Változtasd meg és megtudod!
A változást mindenki észreveszi és lehet pont erre a változásra van szükséged, mert a vevők figyelemmel fognak megajándékozni, amit ha ügyes vagy nagyon jól tudsz kamatoztatni. Foglalkozz vele és meghálálja sokszorosan!
Az arculatot gyakorlatilag minden cégvezető másképpen értelmezi. Van, aki szerint egy logó az arculat, amit a szomszéd Pistike készített 20 évvel ezelőtt, van aki már ezen túljutva készített egy szövegszerkesztőben valami levélpapírt vagy egy-két arculati elemet, de ezen túlra a cégek 80-90%-a már nem jut el.
A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.
Ma már a MAGAZIN is menő! Offline csatorna, ami hatékony!
Mire kell számítanod, mennyi munkát igényel, és milyen buktatói vannak, ha eldöntötted, hogy a marketingedet megtámogatod egy céges Magazinnal
Hasznos, szép és gyönyörűen mutat a vevőd asztalán!
Zaj, zaj és zaj mindenhol, minden percben. Óriási reklámzaj éri az embereket bármilyen élethelyzetben legyenek is éppen. A nagy kavalkádban valahogy át kell verekedned magad, hogy egyáltalán legyen esélyed a vevők figyelmére. Egy viszonylag kis cégnek is sok lehetősége van már a vevők elérésére, akár a weben, akár azon kívül is, de nem mindegy hogy milyen eszközökkel.
A cikk folytatása a cegarculat.hu oldalunkon.