Legújabb magazinunk egyik fő témája a KÖZÖSSÉGÉPÍTÉS.
Nem tudod, hogyan kezdj hozzá a márkaépítéshez? Nem pörögnek a közösségi oldalaid úgy, ahogy szeretnéd? Nem tudod, mi lehet a gond? Segítünk! Cikkeinkkel a legtöbb webes és marketing problémádra megoldást adunk!
KÖZÖSSÉGÉPÍTÉS – BRAND – MÁRKAÉPÍTÉS
Mészáros Róbertnél aligha tudja valaki jobban hazánkban, hogy mi is kell a brandépítéshez. Branding tanácsadó, a BrandBirds Club közösség alapítója, megszállott márkaépítő, aki hitet és önbizalmat ad minden vállalkozónak, akivel együtt dolgozik.
A következő kérdésekre biztosan választ kapsz magazinunkból:
TUDJ RÓLA ÉS CSINÁLD!
Olyan információkkal szeretnénk szolgálni, amik téged is foglalkoztatnak, olyan témákat boncolgatunk, amik lehet hogy nem azonnal, de a jövőben elő fognak kerülni a céged fejlődése közben.
MIÉRT IS JÖTT LÉTRE AZ INFOARTNET MAGAZIN?
Nem szeretjük a céges prospektusokat, hiszen igazából az nem a vevőknek szól az esetek 90%-ban. Szeretjük viszont a tartalmat és tudást kínáló kiadványokat, könyveket, magazinokat, blogokat amik értéket kínálnak.
MILYEN TARTALOMÉRT ÉRDEMES LETÖLTENED?
Lényegre törő cikkek, hasznos információk az arculat, a marketing, a SEO és a web világából. Ez nem egy PR magazin, sőt reklám is alig található benne, hiszen csak zavarna az olvasásban. A hasznossága leginkább a gondolatébresztésben mérhető nem a reklámértékében!
Kicsit bővebben, hogy tényleg meghozzuk az étvágyad:
MÁRKAÉPÍTÉS - interjú Mészáros Róberttel
Ha érdekel a márkaépítés titka, akkor jó helyen jársz. Az ország egyik legkomolyabb brandépítője adott interjút nekünk arról, hogy hogyan lehet a nulláról sikeres márkát építeni. Ezeket a tippeket most megosszuk veletek is. „Brand a lelke mindennek”.
18 bizalomerősítő elem a weben
A bizalom a weben is fontos. Ha van weboldalad, akkor legtöbb esetben az a célod, hogy a látogatókból érdeklődők, majd vásárlók legyenek. 18 pontba foglaltuk, hogy mivel erősítheted a bizalmat irántad és ezzel több vásárlót is szerezhetsz.
Célcsoport meghatározás
Ha most kezdesz bele a vállalkozásodba, vagy már évek óta jelen vagy a piacon, akkor is tudnod kell, hogy kik azok, akiknek el akarsz adni. Mégsem annyira egyszerű, mint elsőre gondoltad? Ne aggódj, cikkünkben erre is adunk megoldást.
Jó válaszok után az arculat magától születik
Az arculat tervezése előtt különösen fontosak a célzott kérdések és rá a jó válaszok. Milyen egy jó brief, ami után gördülékeny a munka, és az eredmény pedig tökéletesen az, amit a vevő szeretett volna? Nem varázslat, mutatjuk!
Helyi célzás a domain neved segítségével
A weboldalkészítés előtt döntened kell többek között arról, hogy milyen domaint vásárolj és, hogy milyen hivatkozással találjanak meg a keresőben. Milyen domain nevek vannak? Mire kell figyelni amikor választasz egyet? Ezekre a kérdésekre kaphatsz választ.
Bízunk benne, hogy kiadványunkban találsz olyan cikket, amely új ötleteket ébreszt benned, és hasznosítani tudod.
Mik a magazin előnyei?
- Azonnal eléred, bárhol is legyél.
- Mindegyik cikkben hasznos információk tömkelege van, tehát a marketingedet és a cégedet azonnal tudod fejleszteni.
- Nem szakbarbár módjára fogalmaztunk, tehát igyekeztünk úgy írni, hogy az érdekes és tartalmas is legyen.
- Kockázatot nem rejt magában, maximum nyomsz rá egy delete-t.
- Mivel ingyenes, így miért is hagynád ki.
- Máshol még nem olvashatóak a cikkek, tehát exkluzív.
Kár lenne kihagyni!
Kérd a digitális példányod itt
egy e-mail cím megadása után!
Forgasd minél nagyobb haszonnal!
Neked való a Magazin
1 IGEN
Ha szeretnél elmozdulni a holtpontról és kell egy pici lendület, ötlet a megvalósításhoz
2 IGEN
Ha érdeklődsz a marketing vagy a keresőoptimalizálás iránt és a hogyanokra és miértekre keresed a megoldást
3 IGEN
Ha cégvezető vagy, de valahogy ott motoszkál a gondolataidban, hogy mehetne az üzlet kicsit jobban is
4 IGEN
Ha nincs időd a teljes magazint elolvasni, mégis egy téma megfogott a tartalomból