Infoartnet - Web Média Marketing

Marketing a weben

A "Marketing Metró" útvonala (körjárat):

Ötlet > Elemzés > Stratégia > Megvalósítási terv > Motiváció > Precíz és igényes végrehajtás > On-line visszacsatolás > Korrekció > Siker

Szálljon fel időben, ha nem akar lemaradni!


Tudja Ön pontosan, hogy mely marketing stratégiával érhet el több potenciális ügyfelet weboldala segítségével?

Egy megfelelően optimalizált céges weboldal, webáruház, egy jó e-mail kampány, egy csalogató közösségi oldal kampány, naponta akár több száz látogatót is vásárlóvá konvertálhat. A siker kulcsa nem más, mint megjelenni azoknak az embereknek, akik pontosan azt a tevékenységet keresik, amit mi kínálunk, majd végigvezetni a látogatókat a célunk eléréséhez szükséges úton.

Google 1. hely a találati listán (nem a hirdetési helyeken), amit mindenki el akar érni, de sajnos csak keveseknek adatik meg.

Ma már ennek saját irodalma van és egy iparág épült ki optimalizálásra.

Mégis mik szükségesek ehhez:
  • Egy jól, széles körben optimalizálható weboldal, amihez elengedhetetlen egy jó portálmotor (pl. a mi AWE rendszerünk).
  • El kell döntenünk mik azok a szavak, kulcsszavak és kifejezések (keywords) amikre optimalizálunk.
  • Ki kell alakítanunk egy jó honlapstruktúrát, hogy a látogató gyorsan megtalálja amit keres.
  • Szövegeinkbe illesszük be minél többször a kulcsszavakat és használjunk minél több címsort.
  • Töltsük ki a meta tag-eket, adjunk meg releváns kulcsszavakat és ne hagyjuk ki a title-ket (amik a böngészőfülben jelennek meg).
  • Frissítsük a tartalmakat, ha van rá módunk készítsünk blogot, postoljunk a facebookon, ami mind-mind segíteni fogja oldalunkat az előrejutásban. (Manapság divat is, de okosan használva óriási potenciál van egy folyamatosan frissített facebook oldalnak a vevők elérésében.)
  • Folytassunk linképítést (minél több link mutasson az oldalunkra), regisztráljuk oldalunkat minél több webkatalógusba, használjuk ki az ingyenes lehetőségeket.

Ha ezeket a lehetőségeket kimerítettük, vagy gyorsabban szeretnénk releváns látogatókhoz jutni, akkor már a pénztárcánkhoz kell nyúlni. Azonban igen hatékonyan és nagyon olcsón tudjuk elérni potenciális vevőinket.

Hogyan érhetünk el a döntéshozókhoz, a vásárlókhoz a célcsoportunkhoz?

A kattintás alapú (Pay Per Click) hirdetések rugalmas, azonnal változtatható paramétereiből adódóan Ön képes csak azokat a hirdetéseket megtartani, amelyek jól szerepelnek, vagy magas az átkattintási arányuk, illetve megfelelő arányban konvertálják a látogatókat vásárlókká.

A kattintás alapú költségelszámolás ezen felül lehetőséget ad a marketing keret folyamatos kontroll alatt tartására is.

A rövid szöveges vagy képes hirdetések egyik legfőbb pozitív tulajdonsága a célozhatóság: keresőkben való megjelenésnél célozhatunk kulcsszavakra, de azt is kiválaszthatjuk, hogy melyik portálokon jelenjen meg hirdetésünk. Ebben segít nekünk a Magyarországon népszerű Google AdWords és Etarget hirdetési rendszer.

Ön tudja, hogy milyen forrásból származnak weboldala látogatói?

A hírlevél küldés régi marketingelem, de manapság felértékelődött a szerepe.

Számtalan megoldás létezik, de a megoldásnál lényegesebb, hogy milyen címlistával dolgozunk, milyen tartalmú hírlevelekkel kommunikálunk és mennyire folyamatosan tesszük ezt. Nagyon jó eredményeket lehet elérni vele az értékesítés területén, de itt is mint mindenhol, nagy a reklámzaj. Ki kell tűnni a tartalommal és a kreatív elemekkel.

A látogatók elemzése, mérése

Webes megjelenésünk tökéletesítésének egyik sarkalatos pontja a látogatottság mérése, illetve online kampányaink eredményeinek követése és elemzése. Ezért elengedhetetlen egy professzionális webanalitika rendszer (Google Analytics) használata, hiszen a pontos adatok ismeretében változtathatunk oldalunk gyenge pontjain, ezzel is növelve a látogatottságot.

Válasszunk bármilyen online hirdetési formát termékünk vagy szolgáltatásunk promóciójára, elsődleges szempont legyen az eredmények mérhetősége!

Céges weboldal

Kicsi szervezetben dolgozik,
kevés adminisztrátorral?

Art Web Engine,
Nem csak nagyoknak!

Tovább olvasom »

Portálrendszer

Akár kicsi, akár nagy szervezetben dolgozik,
a megoldás Ön előtt áll!

AWE 3 sorozat, mert az
informatikusnak is jár a szabadság!

Tovább olvasom »

Multisite rendszer

Nagy mennyiségű adatot kezel,
több aldomain-t üzemeltet?

Lássa át rendszerét!
Gazdaságos és hatékony eszköz Profiknak.

Tovább olvasom »

Webbolt rendszer

Webáruház: egy ideális "munkatárs",
ami Ön helyett dolgozik!

Kevesebb munka, nagyobb hatékonyság. Kezelje könnyedén és rugalmasan a vásárlók rohamát!

Tovább olvasom »

Kiemelt partnereink

Magyar Olimpiai Bizottság  Széchenyi István Egyetem  Kecskeméti Főiskola ALTmob - ALTernative mobILITY!

Facebook
Google+
Twitter