Infoartnet - Web Média Marketing

2020. januári ügyféltájékoztató levél

2020. januárjában kiküldött ügyféltájékoztató levelünkben sok hasznos információ volt, ezért közzétesszük itt is.

Levelünk kicsit terjedelmes lesz, de kérjük, hogy olvassa végig, mert fontos információkat tartalmaz az ügyintézésünk menetének 2020. évtől bekövetkező változásaival kapcsolatban!

A levél mellékleteket is tartalmaz attól függően, hogy milyen jogviszonyban áll cégünkkel:

  • Hosting szerződés 2 példányban

  • Bejelentett kapcsolattartók listája

  • E-mail címei, tárhelyfoglaltsági adatok és kvóta adatok

A visszajelzési és visszaküldési határidő minden esetben: 2020. január 15.

 

  1. Admin felület "Adminisztrátori főoldal" tájékoztató (Weboldallal rendelkező ügyfeleink részére)

Minden változás és fejlesztés a weboldalak funkcióival kapcsolatban és a szolgáltatásokat érintő tájékoztatás elérhető lesz a weboldaluk adminisztrációs felületének főoldalán.
Az adminisztrációs felületre belépve a főoldalon Rendszerüzenetek és Aktualitások elnevezésű blokkokkal találkozik. A legfrissebb üzenetek (mint ennek a hírlevélnek a szövege is) itt láthatóak lesznek. Kérjük ezért, hogy mivel tájékoztatóinkat nem minden kapcsolattartónak (csak az értesítést kérőknek) küldtük ki, ezért tájékoztassa munkatársait, akinek admin belépési jogosultsága van erről a változásról.

Az átláthatóság érdekében a tartalmak bevezetőit jelenítjük meg itt ezen a felületen, a Tovább gombra kattintva láthatják a teljes tartalmat.

Kérjük, hogy időnként lépjen be az admin felületre, hogy időben értesülhessen a bekövetkezendő változásokról!

 

  1. Megváltozik az ügyintézés rendje! (Weboldallal rendelkező ügyfeleink részére)

Ön és köztünk lévő kommunikáció megkönnyítése érdekében az adminisztrátori felület fejlesztéssel lehetővé tettük, hogy sokkal könnyebben és egyszerűbben történhessenek az ügyfélszolgálati bejelentések.

Ezentúl a weboldallal kapcsolatban felmerülő kéréseket, bejelentéseket nem e-mailen, hanem ezen a felületen tehetik meg! A bevezetés időszakában, türelmi időként 2020. január 31-ig, a még nem itt történő, hanem e-mailes jelzéseket is feldolgozzuk, de ez idő után csak az itt beküldött bejelentéseket tudjuk díjmentesen rendszerünkbe bevezetni és a munkához hozzálátni! Az e-mailre érkező és admin felületen nem beküldött feladatokra adminisztrációs pótlékot számítunk fel, melynek díja 0,25 egység munkadíj. Az e-mailen beküldött bejelentések rendszerbe való felvételi ideje több órát is igénybe vehet, ezért fokozottan kérjük tisztelt ügyfeleinket, hogy az adminisztrációs felületen tegyék meg bejelentéseiket.


Ennek okai:

  • Cégünk folyamatirányítási automatizálásának köszönhetően több részfeladat (feladatok felvétele, számlázás) automatikussá válik.

  • Minőségbiztosítási és GDPR okokból csak az arra jogosultaknak lesz lehetősége bejelentést tenni.

  • Minden adminisztrátor számára nyomon követhetők lesznek a beküldött kérések, feladatok. Láthatóak a munkafolyamatok és üzenetváltások.

  • Nem kell fájlok esetében külön fájlküldő rendszert használni, hanem a bejelentésekhez közvetlenül csatolhatók. Ennek köszönhetően egyértelműek lesznek, hogy mely feladathoz érkeznek fájljai. Az e-mail üzenetekben megszokott fájlméret korlátok már nem fogják gátolni a munkában.

  • Munkafolyamat közbeni kommunikáció is látható, visszakereshető és közvetlenül a feladatban üzenet küldhető a munkát végző kolléga részére. Készre jelentés esetén ellenőrzési észrevételeit is itt közölheti velünk.

  • Számláink alapjait képező elszámoló lapokat bármikor visszanézheti.

  • Minden egy helyen, rendezetten megtalálható lesz, nem kell azt e-mailekben keresgetni.

Az Ügyfélszolgálati felület használatáról képernyőképes bemutatót készítettünk, melyet a Rendszerüzenetek blokkban talál meg a weboldala admin felületének főoldalán.

Az Üzemeltetés menü alatt 5 a weboldalt érintő fontos adatot és azok megnyomásával bővebb információt talál.

Az Üzemeltetés menü gyors ismertetése (bővebben a Rendszerüzenetek blokk alatt talál információt):

  1. Tárhelyszolgáltatás rendezve: időpont – adott weboldal tárhelyszolgáltatási díj és üzemeltetési időszak záró időpontja. Lejárat után 5 nappal kiküldésre kerül a következő időszaki számla. (2020-ban januárban még nem indul el az automata számlázási rendszerünk, ezért ez a számla később kerül kiküldésre, mivel megvárjuk a Hosting szerződések beérkezését is.) A számla elektronikus számla, amelyet a számlázási értesítőt fogadó bejelentett személynek küldünk e-mailen. (Kivéve azoknál, ahol a papír alapú számlázásra van külön megállapodásunk.)
    A menünévre kattintva látható a Cégének összes tárhelyszolgáltatási szerződése (több weboldalt működtetőek esetén) összefoglaló táblázatban. A Megnevezésre kattintva pedig újabb ablakban azon weboldal hosting adatlapjának kivonatát lehet megnézni, fizetési információkkal (időszak, számlaszám és fizetett/nem fizetett státusz).

  2. Licenc érvényessége: a weboldala frissítési időpontja, ebből látható, hogy mennyire friss az AWE program a weboldalán.

  3. Terméktámogatási érvényesség: az az időpont, ameddig rendezett a terméktámogatási díja. A szolgáltatás előfizetése partnereink számára nem kötelező. Tájékoztatjuk, hogy amennyiben nincs érvényes terméktámogatási szerződése, akkor a frissítéseket csak frissítési munkadíj ellenében tudjuk elvégezni.
    A menünévre kattintva a terméktámogatási adatlapját láthatja az Önre adott pillanatban érvényes Munkadíjakkal. Terméktámogatási szerződéssel rendelkező ügyfeleink részére kedvezményes óradíjat biztosítunk! A feltüntetett árak NETTÓ árak.
    Láthatja, hogy mennyi a weboldalán használt AWE szoftvernek adott pillanatban a szoftverértéke – „Licenc összesített értéke” (a bekapcsolt funkciók függvénye) és mennyi a terméktámogatási díja (szoftverérték 12,5 %-a/év).

  4. SSL érvényessége: amennyiben weboldalához SSL kulcs tartozik (https://-es a weboldal), akkor ez a dátum mutatja, hogy mikor fog lejárni a tanúsítvány érvényességi időszaka. A meghosszabbítás automatikus. A hosszabbításról átutalásos számlát küldünk a számlázási értesítőt fogadó bejelentett személynek e-mailen.
    A menünévre kattintva látható Cégének összes SSL tanúsítvány adata (amennyiben cégének több weboldala van, akkor több). Lemondani a bejelentési felületen keresztül lehet.

  5. Domain lejárata: a weboldalhoz tartozó domainek közül annak lejárata, amely adott naphoz a legközelebb esik. Menüre kattintva látható nem csak adott weboldalhoz, hanem a Cégéhez tartozó teljes domain listája (a nálunk regisztrált és az is, amelyről tudunk, hogy a weboldalaihoz társított). Ezen a felületen lehetősége van a domainek lemondására is.

  1. Óradíjak, terméktámogatási szerződés, egyszeri frissítési díj (Weboldallal rendelkező ügyfeleink részére)

Terméktámogatási szerződés díja az aktuális szoftverérték – „Licenc összesített értéke” 12,5%-a/év.

A terméktámogatási szerződés előnyei:

  • A terméktámogatási időszakban az AWE Portálmotor frissítése térítésmentesen elérhető. A frissítés a weboldal sebezhetőségének védelméért és a felmerült rendszerhibák javítása, funkcionális fejlesztések üzembe helyezése miatt szükséges. Az új, már lefejlesztett modulok vásárlása után a bekapcsoláshoz is frissítés szükséges.
    Terméktámogatási szerződés nélkül a rendszer egyszeri frissítési díja: 25.000 Ft+ÁFA. Minden olyan bejelentéskor, amikor annak megoldásához frissítésre van szükség, a feladat megoldása előtt elvégezzük. Ennek az egyszeri frissítésnek a díját az elvégzett óradíjjal együtt számlázzuk.

  • Terméktámogatási szerződéssel rendelkező ügyfeleink részére kedvezményes óradíjat biztosítunk! (A díjtételeket a Licenc nyilvántartásban láthatja.)

  • A terméktámogatással rendelkező ügyfeleinknek a felület kezelésével kapcsolatban gyors, térítésmentes segítséget nyújtunk (pl. hogy ha elakad egy munkafolyamatban, akkor hogyan kell továbbjutni).

  • A terméktámogatással rendelkező ügyfeleinknek évi egy alkalommal térítésmentes oktatást biztosítunk, akár csoportosan is.

  1. Reszponzív hírlevélszerkesztő felület (Weboldallal rendelkező ügyfeleink részére)

Rendszerünkben lehetősége van reszponzív hírlevelet szerkeszteni és kiküldeni.

Jellemzői:

  • reszponzív hírlevél megjelenés, azonnali élő megtekintés szerkesztés közben, hogy különböző eszközökön hogyan fog kinézni

  • magyar kezelőfelület

  • könnyű kezelhetőség

  • gyors szerkesztés

  • képek sablonba méretezése

  • alapszín és háttérszín változtatás

  • blokkonkénti betűtípus, betűszín, betűméret, igazítás lehetőség

  • sablonok készítése a későbbi felhasználáshoz

  • hírlevélszerkesztés kiküldéssel pár perc alatt a rendszerben lévő listákra

  • leiratkozási lehetőség és leiratkozások kezelése

  • GDPR kompatibilis listakezelés

A hírlevélszerkesztő bemutatására videó anyagot is készítünk, bővebb leírása az Aktualitások blokkban lesz olvasható az admin felületen.

A modul ára: 30.000,- Ft

 

  1. GDPR iratkezelés (Weboldallal rendelkező ügyfeleink részére)

Le szeretnénk venni a weboldallal kapcsolatos GDPR adatkezelési adminisztrációk nagy részét a válláról! Nem egyszerű nyilvántartási sablonokat kínálunk, hanem az AWE rendszerébe kerülendő és bekerült személyes adatok kezelésekor automata nyilvántartásokat készítünk könnyen elérhető felületen.

Nyilvántartások, amelyek automatikusan és kézzel szerkeszthetően is elérhetőek:

  • Marketing célú megkeresések nyilvántartása (automatikus hírlevél küldéskor, ütemezett hírlevél mentéskor)

  • Eseti adatkezelés nyilvántartása (automatikus kézi lista importkor, űrlap mentéskor, hírlevél feliratkozó létrehozáskor, stb.)

  • Adattovábbítások nyilvántartása (automatikus a szállítói exportkor, vásárlási exportkor, űrlapok exportálásakor, stb.)

  • Adatvédelmi incidensek nyilvántartása

  • Adatvédelmi hatásvizsgálat nyilvántartás (példasorokkal)

  • Robinson-lista (adatkezelés-megszüntetési kérelmek) nyilvántartása (automatikus hírlevél leiratkozáskor, törlés ügyintézéskor)

  • Érintetti és hatósági megkeresések, illetve arra adott válaszok nyilvántartása

A modul ára: 40.000,- Ft

 

  1. Hosting szerződés változásai (Weboldallal és/vagy e-mail szolgáltatással rendelkező ügyfeleink részére)

Hosting szerződésünk megváltozott (Weboldal és virtuális szerver üzemeltetési szerződés). Az eddigi hosting szerződések hatályukat vesztik 2019. december 31-i nappal. A mellékletben megküldött 2 példányban készült szerződéseket kérjük, hivatalosan aláírva visszaküldeni részünkre 2020. január 15-ig. A meg nem újított szerződéseket (vissza nem küldött szerződéseket) 2020. január 31-i határidővel (2019.12.31.+1 hónap felmondási idő) felmondottnak tekintjük és a nyújtott szolgáltatást felfüggesztjük.

A változás lényegi része: Az Infoartnet Kft., mint üzemeltető szolgáltató, nem adatkezelője a partnerei által tárolt adatoknak. Azok kezelése minden esetben elektronikus, vagy írásban benyújtott megbízás alapján történik. Az ügyfeleink által tárolt (harmadik személyek) adatait az Infoartnet Kft. saját felhasználásra nem tárolja és nem kezeli. Azokat harmadik személy részére nem adja át.

Az ügyfelek adatainak tárolásánál az Infoartnet Kft. minden észszerű óvintézkedést megtesz. Az adatokhoz történő hozzáféréseket a belső minőségbiztosítási és munkafolyamat irányítási rendszerünkben visszakereshetően tároljuk. (GDPR 32. cikk)

Javasoljuk ügyfeleinknek, hogy a személyes adatok interneten történő továbbítása során az adatokhoz történő illetéktelen hozzáférés megakadályozása érdekében, SSL tanúsítványt vegyenek igénybe az oldal üzemeltetése során. (Ha az oldal https:// -el kezdődik, akkor ez ebben a formában működik már.)

Szolgáltatás és díjszabás itt: https://www.infoartnet.hu/0515

 

 

  1. Kapcsolattartói adatok (Minden ügyfelünk számára)

Az ügyviteli rendszerünk minőségbiztosítása érdekében, valamint az elszámolhatóság, bizonylatolási kötelezettség és szerződés teljesítés jogalapja alapján munkáinkat csak írásbeli bejelentések alapján tudjuk elfogadni a bejelentett kapcsolattartóktól.

A kapcsolattartókról tárolt adataink:

  • név,

  • titulus,

  • telefonszám,

  • e-mail cím

  • képviselt cég.

A kapcsolattartók adatainak tárolása jogos érdeken alapuló adatgyűjtésnek minősül, ezért nem kell a kapcsolattartóktól egyénileg hozzájárulást kérnünk.

A saját cég bejelentett kapcsolattartóinak személyét az engedélyezési jogkörrel rendelkező személyek ellenőrizhetik és kérhetik módosításukat.

Levelünk mellékleteként megtalálja, hogy cégének kik a bejelentett kapcsolattartói és milyen jogkörrel rendelkeznek.

Kérjük, hogy ellenőrizze le, hogy a lista megfelel-e a jelenlegi állapotnak. Amennyiben már valaki nem dolgozik a cégénél és elmulasztotta azt jelezni felénk, akkor kérjük, hogy az adataik védelmében töröltesse az aktív kapcsolattartók közül; valamint ha új kapcsolattartója vagy a meglévő jogkörökben változás állt be, akkor azt is jelezze most.

A visszajelzést a fenti ügyviteli eljárásnak megfelelően 2020. január 15-ig teheti meg első körben. A jövőre nézve az idő közbeni változásokat kérjük a lehető legrövidebb időn belül bejelenteni.

 

  1. E-mail tárhely (Levelezési szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleink részére)

Azon ügyfeleink, akiknek e-mail szolgáltatásuk van, levelünk mellékleteként egy listát talál 2019. október 31-i állapotnak megfelelően az e-mail fiókokról.

 

A táblázat részei:

  • e-mail fiók neve

  • domain

  • foglalt tárterület

  • e-mail kvóta

  • IMAP fiók engedélyezve, vagy nincs

  • e-mail fiók aliasai

  • e-mailek továbbítási e-mail címei (csak cégen belüli e-mail címre történhetnek, külső szolgáltatóhoz biztonsági szempontból nem lehet továbbítást kérni)

  • megjegyzés

2019. október 31. után kért új fiókok és törlések követését is igyekeztük a táblázatba felvezetni.

2020. január 01-től kezdődően a hosting díjon felül az e-mail kvótának megfelelő e-mail szolgáltatási szint bővítési díjat számlázunk. Az alap hosting díjban max. 15 fiók és összesen 3 GB tárterület van és nem tartalmaz IMAP szolgáltatást. Az aktuális hosting árainkat, emelt e-mail szolgáltatási díjainkat és IMAP szolgáltatás árát itt találja: https://www.infoartnet.hu/aktualis-hosting-araink

Kérjük, hogy nézze meg a táblázatot. 2020. január 15-ig jelezze, hogy ha módosításokat szeretne a cége levelező rendszerében. (Törlés, kvóta emelés-csökkentés, IMAP módosítás, stb.) Kérjük, azt is jelezze, hogy ha a levelezést már nem a mi rendszerünkből veszi igénybe és idő közben más szolgáltatóra váltott.

A visszajelzések feldolgozása utáni állapot lesz a következő évi hosting díjak számítási alapja. 2021.-i évtől kezdődően mindig az előző év utolsó napja szerinti állapotot vesszük alapul.

 

  1. GDPR tudnivalók

A GDPR – az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete. Ezzel kapcsolatban 2018 májusában több oldalas összefoglaló levelet küldtünk. Annak részleteit itt találja weboldalunkon:

https://www.infoartnet.hu/gdpr-tudnivalok

Írásbeli, konkrét feladatra irányuló módosítási kérés nélkül az Infoartnet Kft. nem tesz módosítást az Önök weboldalán!

 

  1. Tájékoztatjuk az ünnepi nyitvatartásunkról és ügyfélszolgálati időnkről:

Utolsó munkanap: 2019. december 20.

Első munkanap: 2020. január 06.

A két időpont között csak sürgős esetben érhetnek el minket. Nem a működést veszélyeztető sürgős ügyintézési kérések esetén, a rendelkezésre állásra ügyeleti pótlékot számítunk fel.

 

Jelen tájékoztató az aktuálisan érvényben lévő árakat és szabályokat tartalmazza. Ügyfeleinknek kiküldött leveleinket és aktuális szabályzatainkat a Rendszerüzenetek között megtalálja. A bekövetkező változásokról is ott tájékoztatjuk a jövőben!

^
Facebook
Instagram
Twitter