Szakmai blogok

2024. március 01-től közel tízszeresére nő a fogyasztóvédelmi bírság

2024-marcius-01-tol-kozel-tizszeresere-no-a-fogyasztovedelmi-birsag.webp

A vásárlók testi sértése vagy egészségük károsítása, illetve komoly anyagi veszteséget okozó fogyasztóvédelmi jogsértések esetében a kisebb vállalatokat 200 ezer és 6,5 millió forint közötti összegben büntethetik.

Tovább

Kötelező a postai kiszállítás lehetősége (Frissítve!)

MPL kiszállítási lehetőséget kötelező lesz felajánlani 2024. március 28-tól

Beharangozott kormányrendelet módosításra lehet számítani 2024. március 28-tól.

Tovább

Miért NE továbbítsuk a céges leveleket automatikusan a Gmail felé?

Ne továbbítsd a céges leveleid a gmail feléTöbb esetben tapasztaltuk, hogy a kényelem érdekében sokan a céges leveleiket továbbítják a Gmail felé. Szeretném megvilágítani, hogy ez miért nem jó ötlet!

Tovább

WordPress alapú weboldalad van? Erre a biztonsági kockázatra figyelmeztet a Jetpack

wordpress-biztonsagi-kockazat-jetpack-figyelmeztet.webpTudjuk mennyire népszerűek a WordPess weboldalak, mivel viszonylag könnyen létre lehet őket hozni, rengeteg témát és bővítményt kínálnak, amelyek elsőre hívogatónak tűnhetnek, azonban könnyű belefutni olyan esetekbe, melyek nem csak az oldal használhatóságát, hanem a biztonságát is rontják.
Ha nincs időd folyamatosan karbantartani az oldalt, akkor talán el kéne gondolkodnod azon, hogy valóban neked találták-e ki. Mindenesetre, ha Te is WordPress-t használsz, akkor mindenképp olvasd el cikkünket!

Tovább

Az Infoartnet Kft. tökéletes választás a kapcsolódó GINOP pályázatok kivitelezésére

GINOP pályázatok kivitelezése - Infoartnet KftCégünk is elnyerte a Magyar Multi Program Minősített szakértői tanúsítványát, így tökéletesen alkalmas a kapcsolódó GINOP pályázatok kivitelezésére. A Magyar Multi Program egy középvállalati fejlesztési program, melynek célja, a feldolgozóipari kis-és középvállalkozások fejlesztésének és versenyképességének növelése.

 

Tovább

Mit használjunk a Facebook Analytics megszűnése után?

mit-hasznaljunk-a-facebook-analytics-megszunese-utan.webpFőként a marketingszakemberek számára fontos hír, hogy 2021. június 30-án megszűnik a Facebook Analytics, mely arra volt hivatott, hogy képet kapjunk a látogatóink tevékenységéről. A Facebook nem indokolta meg analitikai szolgáltatásának bezárását, azonban fókuszba helyezett más üzleti eszközöket. Ezek a Facebook Business Suite, az Ads Manager és az Eseménykezelő, melyek alkalmazását cikkünkben részletesebben is kifejtjük. 

Tovább

Ismerje meg a Google Analytics új szolgáltatását

Google Analytics-4Korábban írtunk már egy cikket arról, mit érdemes tudni a Google Analytics szolgáltatásáról, és hogy hogyan épül fel, ezt itt tudja elolvasni! Most pedig egy újdonságról szeretnénk beszámolni a Google Analytics 4-ről! Ismerje meg velünk együtt ezt az új elemzési funkciót!

 

Tovább

Bevezetés a dropshipping webáruházak rejtelmeibe

bevezetes-a-dropshipping-webaruhazak-rejtelmeibe.webpHa gondoltál már arra, hogy szívesen megízlelnéd milyen az e-kereskedelem, de félsz, mert túl költségesnek és rizikósnak találod, akkor a legjobb helyen jársz. Ebben a cikkben ugyanis megismertetünk téged a dropshippinggel, mely tökéletes választás lehet online kereskedésed beindításához, vagy akár fejlesztéséhez is. Akár hallottál már róla, akár nem, ezt a cikket érdemes elolvasnod, így hát kezdjünk is hozzá!

Tovább

18 BIZALOM ERŐSÍTŐ ELEM A WEBEN avagy, hogyan tudod drasztikusan megnövelni webes eredményeidet

18 bizalom erősítő elem a webenVásárlás, ajánlatkérés, telefonon való kapcsolatfelvétel, ezeket az eredményeket szeretnénk a weboldalunktól. Persze, van aki csak azért szeretne a weben lenni, mert mondták neki, hogy az kell, meg a haver cége is fent van, de te ezen már túlléptél. Te eredményeket vársz a weboldaladtól és az eredmények bizalmat feltételeznek. A cél minden esetben az, hogy a látogatókból érdeklődők legyenek. Érdeklődők, akik jó kérdéseket tesznek fel és akik készen állnak, hogy a következő fázisba jussanak, vagyis felvegyék veled a kapcsolatot.

Tovább

Helyi célzás domain neved segítségével

Helyi célzás a domain neved segítségévelVannak dolgok, amelyekre sokan kis hangsúlyt fektetnek a weboldal indításkor, vagy nem gondolnak át eléggé.
Weboldal készítés első lépése, hogy el kell dönteni, hogy milyen domaint vásárolj, mi legyen a hivatkozás, ami alapján megtalálnak a keresőben. Ez azért is fontos lépés, mert később átköltöztetni egy weboldalt másik domainre nem egyszerű feladat, nagyon sok odafigyelésre és keresőoptimalizálási munkára van hozzá szükség.

Tovább

Automatizáld ismétlődő folyamataidat, legyen több időd!

Automatizáld folyamataidat!„Legfőbb érték az ember!"
A történelem néha másképp értelmezte, de nekünk ez a véleményünk! Mert nem azért keressük a folyamatok gépek általi végrehajtását, mert nem szeretnénk emberekkel dolgozni, hanem mert van ezer más dolgunk amit nem tudnak gépek elvégezni. Illetve a jól kvalifikált, lojális, önálló munkaerő aranyat ér és annyiba is kerül!

Tovább

WEBÁRUHÁZAK ÉS A MARKETING

Webáruházak és a marketing kapcsolataRobbanásszerűen növekszik az online kereskedelem. Ma webáruházat nyitni havi szinten akár 10.000 forintból is megoldható, gondolva a bérelhető webáruházakra. Gombamód szaporodnak a már raktárkészlettel sem rendelkező dropshipping áruházak is, és a nagyok mellett hamarosan az óriások is belépnek a hazai piacra. Elég csak az Amazonra vagy akár az Alibaba.com-ra gondolni.

Tovább