Szakmai blogok

WEBÁRUHÁZAK ÉS A MARKETING
Robbanásszerűen növekszik az online kereskedelem. Ma webáruházat nyitni havi szinten akár 10.000 forintból is megoldható, gondolva a bérelhető webáruházakra. Gombamód szaporodnak a már raktárkészlettel sem rendelkező dropshipping áruházak is, és a nagyok mellett hamarosan az óriások is belépnek a hazai piacra. Elég csak az Amazonra vagy akár az Alibaba.com-ra gondolni.

Listaépítés, LEAD MAGNET és ami mögötte van
A mai marketing központjában mindig a felhasználó áll. Többen azt gondolják, hogy a mai online kommunikáció személytelen és gépies, de ebben nagyot tévednek. Minél több automatizációt használsz, annál jobban személyre tudod szabni a kommunikációdat.

A MESTERSÉGES INTELLIGENCIA TITKAI - Interjú Surányi Ferenccel
Nemrégiben a számítógép még kevesek privilégiuma volt és az internet egy fura ismeretlen világnak hatott; ma pedig mindez oly természetes, minthogy víz folyik a csapból, átszőtte mindennapjainkat. 2017-es éves felmérésben olvastam, hogy a teljes magyar kiskereskedelem 4,3%-át a webáruházakban történt rendelések teszik ki.

Mikor bízz meg SEO-s szakembert?...avagy garantálható az első hely a Google keresőben?
SEO (Search Engine Optimization) – magyarul keresőoptimalizálás, amit talán jobb lenne weblap optimalizálásnak hívni, hiszen nem a keresőt optimalizáljuk, hanem a saját honlapunkat.

WEBOLDALAK TÍPUSAI - Válassz úgy, hogy a céljaidat leginkább támogassa!
Amíg a divatban száz éve a franciákat próbáltuk utánozni és Amerika követett bennünket, addig mára szinte mindenben Amerikát követjük Európában, ha nem is tudatosan.
Most a weboldalak tervezésében is az amerikai mintát követjük pár év időeltolódással. Az eltérés csupán annyi, hogy időben azonos technikával kell megoldani pár hónappal, vagy évvel megelőző design ötleteket. A dolog nehézsége abban rejlik, hogy a látott mintákat jóval kisebb költségvetéssel és sokkal szerényebb távlati marketing szemlélettel próbáljuk másolni.
Látjuk a példákat és nehezen tudjuk eldönteni, vajon mire is van szükségünk!

Analytics gyorstalpaló - mi az, amit mindenképpen vizsgálj át a rengeteg adat között!
Arra, hogy weboldalad hatékonyságát mérni tudd, már számos analitikai eszköz létezik, azonban kétségkívül az egyik legelterjedtebb és leghasznosabb közülük a Google Analytics eszköze. Ennek segítségével értékes adatokat tudhatsz meg weboldaladról, a látogatók viselkedésétől kezdve a demográfiai adatokon át. Amennyiben kíváncsi vagy arra, hogy hogyan működik és mely adatokat érdemes jobban átvizsgálni a hatékony webhelyműködés érdekében, akkor mi most adunk neked ebből egy kis gyorstalpalót. A cikk célja, hogy irányt mutasson és segítsen eligazodni az Analytics útvesztőjében.

Kamara által ajánlott vállalkozás védjegyet kaptunk
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által ajánlott vállalkozás védjegyet kaptunk.

Miért avul el egy weboldal?
Vágyainkban, mint minden használati tárgy, a weboldal is ha megvettük örökké tart. Vizsgáljuk meg, hogy van ez a valóságban!

Sitemap.xml : Keresőoptimalizálás programozói szemszögből II.
Nehezen indexeli oldalunkat a Google vagy a Bing? Hiába a sok optimalizálás nem jönnek a találatok?
A kezek széttárása helyett oldjuk meg a problémát hosszútávon!

Keresőoptimalizálás programozói szemszögből I.
Amint a cím is mutatja, a keresőoptimalizálás programozói kérdéseivel foglalkozó cikksorozat első részét olvasod.
Nagy örömömre szolgálna, ha szakmai blogunk olvasói aktív hozzászólásokkal egy színvonalas formában vitathatnák meg a folyamatosan változó web-optimalizálási technika mindennapjait. Na akkor döngessünk...