2017. június 30.

 Brand, avagy márkaépítés, ultra maraton a marketingben. I. rész

Brand, avagy márkaépítés, ultra maraton a marketingben. I. rész

Egy vállalkozásnak ma tisztában kell lennie azzal, hogy a sikeres marketinghez elengedhetetlen a fogyasztói igények pontos ismerete és tudom, hogy te egy ilyen vállalkozó vagy. Elköteleződést, érzelmi kötődést kell kialakítanod a céged felé, mert ez az ami megkülönböztet és felemel, de akár gyorsan romba is dönthet.

Nemrégiben két olyan rendezvényen, képzésen is részt vettem (Arculat és Márka Akadémia és a Branding Eu képzése a Kamaránál), ahol a márkaépítésről, vagy más szóval brand építésről, felkészült előadók igen színvonalas előadásokon tágították az látásmódomat. Rengeteg hasznos tanáccsal és sok gyakorlati példával mutatták be, illetve vezették le, hogy ez tulajdonképpen a valóságban mit jelent.

Tovább a "Brand, avagy márkaépítés, ultra maraton a marketingben. I. rész" című cikkre a cegarculat.hu-n  >>

Cikk nyomtatása E-mail