2017. május 30.

 Marketingkommunikáció fogalma, célja és a 4P modell

Marketingkommunikáció fogalma, célja és a 4P modell

A marketingkommunikációnak a grafikusok is nap- mint nap részesei. Valamilyen szinten marketingesnek is lennünk kell, egyébként hogyan tudnánk olyan megjelenítést, hívószavakat, színeket javasolni, ami működik a vevőknél.
Tisztában kell lennünk nekünk is az alapfogalmakkal, némi pszichológiával, tipográfiával, a színek hatásával, hiszen az ügyfeleinknek szüksége van erre.

Minden vezető nagyon elfoglalt és nem polihisztor, hogy mindent tudjon, nem is ez a cél, mégis a fenti sorok éppúgy vonatkoznak cégvezetőkre is, főleg ahol nincs mód külön marketinges alkalmazására. Egy-egy vezető néha túlságosan megköti a grafikus kezét. Nem engedi, hogy a hosszú évek tanulmányait és tapasztalatát alkalmazza akár a kialakítandó új arculat, akár a szerkesztendő kiadványok tekintetében.

Tovább a "Marketingkommunikáció fogalma, célja és a 4P modell" című cikkre a cegarculat.hu-n >>

Cikk nyomtatása E-mail