2018. április 24.
Teszteld a logód! Biztosan jó? - A logótervezés 4 aranyszabálya
Nemrégiben egy érdekes előadáson vettem részt a logókkal kapcsolatban. Az előadást Győr legendás kommunikátora Dusza András (a Kamarai Kommunikációs Klubban) tartotta, amit ezúton is nagyon köszönök. Mivel témába és profilba vág, megkértem hadd dolgozhassam fel egy-egy cikkben az előadását és egészíthessem ki a saját gondolataimmal.
Kicsit talán hosszú, de igyekeztem, hogy hasznos maradjon.
Tovább a "Teszteld a logód! Biztosan jó?" cikkre a cegarculat.hu-n >>
Heti idézet vagy motiváció
Ha érdekel egy picit is a marketing, akkor már biztosan olvastad „A marketing huszonkét vastörvénye" cím könyvet, mert ez tényleg alapmű. Nem új, mégis olyan alapvetéseket magyaráz el nagyon jó példákkal, mítoszokat és félreértéseket oszlat el, amit mindenképpen érdemes olvasni és tanulmányozni. Hidd el, megéri elolvasni! Az első két törvény:
"1. Az indulási vezérpozíció törvénye: Fontosabb elsőnek lenni, mint jobbnak.
2. A kategória törvénye: Ha nem lehetsz elsőként piacon egy adott kategóriában, állíts fel egy új kategóriát, amelyben első lehetsz!"
Jó olvasást és bármilyen tanulságot szűrtél le, írd meg nekünk!