Infoartnet - Web Média Marketing

2018. február 12.

Két cikkel készültünk, két különböző témában, ami reméljük hasznos lesz számodra is!

Ami a tartalom- és az e-mail marketingben tilos!

Ami a tartalom- és az e-mail marketingben tilos! Tanulj mások hibáiból!

Ha sikeres szeretnél lenni a vállalkozásoddal, akkor nem elég az, ha ügyesen teszed a dolgod. Ha nagy álmaid, céljaid vannak, akkor bizony a marketing sem utolsó szempont. Ha nem szentelsz figyelmet a tartalommarketingre, e-mail marketingre, akkor óriási ziccert hagysz ki és ezt veheted bullshitnek, de attól még igaz. Szeretnénk rámutatni problémákra, hibákra, hogy te már ne kövesd el ezeket és simított úton haladj a siker felé

Tovább a "Ami a tartalom- és az e-mail marketingben tilos!" cikkre a cegarculat.hu-n >>

 


Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató a kézirattól, a nyomdáig.

Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató a kézirattól a nyomdáig.

Ebben a cikkben összefoglalom mindazt, amit át kell neked is gondolnod, mielőtt a műszaki szerkesztőnek átadnád a sok munkával összeállított kiváló anyagodat, illetve azt az utat mutatom be, ahogy nyomdakészen a kezedbe kerül a könyved.

Tovább a "Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató a kézirattól a nyomdáig." cikkre a cegarculat.hu-n >>


Heti idézetünk:

Van egy könyv, amit félévente elolvasok, ha egy picit motivációmat vesztem. Ma ez nagyon divatos téma, mindenki szeret ezzel foglalkozni, de azt gondolom, ha magamat nem tudom motiválni, valószínű másnak sem fog sikerülni. A könyv Brian Tracy: Elég a dumából CSAK CSINÁLD! (7 lépés céljaid megvalósításához). Egy 4-5 óra alatt elolvasható könyv, de hidd el, utána újult erővel fogod magad belevetni a napi mókuskerékbe. Legyen most ebből a könyvből egy idézet, ami nagyon logikus, nagyon egyszerű és a siker alapköve:

„Nem számít milyen lassan haladsz, ha nem állsz meg.”

Konfucius



^
Instagram
Instagram
Facebook
Google+
Twitter