Média üzletág
Legyen ott mindenhol! Hasznája ki lehetőségeit!
Ha valakit sokat lát egy témában nyilatkozni, publikálni az a téma szakértője?
Nem biztos hogy ő a legjobb szakember a témában, de mivel mindenki őt ismeri mindenki őt tartja "a szakembernek".
Social Média (Facebook, twitter, linkin, youtube stb.), hírlevelezés, fórumok, blogok, weboldal mind olyan felület ahol kommunikálni kell. Kiállítások, előadások, konferenciák pedig azok a helyek ahol lennie kell, hogy ismert és elismert legyen.
Ha kis céget vezet használja ki az ingyenes lehetőségeket. Ha elég intenzíven, kitartóan és jól használja, biztos lehet benne hogy többszörösen meg fog térülni időbefektetése.
Kicsit több időbefektetés és egy kis ügyességet is igényel, de készíten videóbejegyzéseket és posztolja. Ne legyen hosszú, de legyen mondanivalója mindig, legyen érdemes végignizni.