Projekt indítása csekklistával
Minden projektünket alaposan átgondolt, részletes csekklistával indítjuk. Ez biztosítja, hogy semmi fontos ne maradjon ki a tervezési és fejlesztési folyamat során. Az ügyfeleinkkel közösen meghatározzuk az igényeket és célokat, így már a kezdetektől tisztán látjuk a projekt irányát.
Rögzítjük a fókuszt és kitűzött úton tartjuk ügyfeleinket
Projektjeink során folyamatosan figyelünk arra, hogy az eredeti célkitűzések mentén haladjunk. Rendszeres egyeztetésekkel és visszajelzésekkel biztosítjuk, hogy a fejlesztés mindig az előzetesen megbeszéltek szerint alakuljon. A fejlesztés során felmerülő újabb igényeket mérlegeljük, hogy mennyire illeszkednek az eredeti strukturába, mennyiben módosítja az a további fejlesztési folyamatot, határidőket, majd e szerint módosítjuk a szerződést, vagy külön megbízásként kezeljük.
Interjú módon (AI) segítjük a tartalom előállításában
Az AI technológia használatával interjú módon segítjük a tartalom előállítását. Ez azt jelenti, hogy a mesterséges intelligencia segítségével gyorsan és hatékonyan gyűjtünk információkat, amelyek alapjául szolgálnak a minőségi tartalomnak. Ügyfeleinkkel ismertetjük a tartalomkészítési irányelveket, közösen átnézzük az első tartalmakat.
Folyamatos monitorozás (statisztikák) GA/SC/Seosiker
Munkánk során folyamatosan figyelemmel kísérjük a weboldal teljesítményét a Google Analytics, Search Console és más SEO eszközök segítségével. Az adatok elemzése révén gyorsan reagálunk a változásokra és optimalizáljuk a portálmotor működését. Nagyobb változtatási igény felmerülése esetén azokat egyeztetjük ügyfeleinkkel.
Portál/webshop egyedi integráció lehetősége
Egyedi fejlesztésű portálmotorunk, az AWE, lehetővé teszi a különféle belső rendszerekkel való zökkenőmentes integrációt. Ezáltal az üzleti folyamatok gördülékenyebbé válnak, és a vállalatok hatékonyabban működhetnek.
Jelenleg az alábbi programok integrációjával rendelkezünk:
- Számlázó rendszerek: OTP eBIZ, BillSoft
- Banki fizetési rendszerek: Saferpay, PayPal, SimlePay
- ERP rendszerek: SAP, Nagy Machinátor (BigMac), Actual, Ariba*
- Egyéb rendszerek: LDAP, Shibboleth, SAML, MS-AD, SQL
Saját üzemeltetési környezet
A saját üzemeltetési környezetünk garantálja, hogy a weboldalak és webshopok folyamatosan elérhetők és biztonságosak legyenek. NIS2 kötelezettként kiemelt figyelmet fordítunk az adatbiztonságra és az üzembiztonságra.
Domain regisztráció / SSL követés
Teljes körű domain regisztrációs és SSL tanúsítvány követési szolgáltatásunk biztosítja, hogy az ügyfeleink weboldalai mindig elérhetők és biztonságosak legyenek. Figyelünk a tanúsítványok időben történő megújítására is, hogy a weboldalak folyamatosan védettek maradjanak.
Ticketing rendszerű, követhető munkavégzés és elszámolás
Átlátható és követhető munkavégzést biztosítunk ticketing rendszerünkön keresztül. Az ügyfeleink bármikor nyomon követhetik a projektek állapotát és a feladatok előrehaladását, így mindig naprakész információkkal rendelkeznek. Az ügyfélkommunikáció is a weboldal adminisztrációs felületén történik, ezen keresztül adják le ügyfeleink a feladatokat, innen érkeznek az értesítések ezekkel kapcsolatban tőlünk, valamint híreinket, információinkat is itt tesszük közzé. Célunk a papírmentesség, ezért a munkák elszámolása is havonta gyűjtőszámlaszerűen történik, melyekről elektronikus számlát küldünk.
Lehetőség magas szintű védelemre és mentésre (BitNinja és Backup)
Weboldalaink és rendszereink magas szintű védelmet élveznek a BitNinja és egyéb biztonsági megoldások révén. Emellett rendszeres biztonsági mentéseket végzünk, így adatvesztés esetén gyorsan helyreállítható a weboldalak működése.
Ezek a szolgáltatások és megoldások tesznek minket jobbá és megbízhatóbb partnerré a nagy- és középvállalatok számára. Célunk, hogy ügyfeleink számára egyszerű, biztonságos és hatékony webes megoldásokat nyújtsunk, amelyek hosszú távon is fenntarthatók és fejlődőképesek.
NIS2 kötelezettként szolgáltatunk és tanácsadunk
A NIS 2 szakértelmünknek köszönhetően nincs szükség hosszas magyarázatokra vagy bonyolult folyamatokra.
Az együttműködés könnyed és hatékony, így te és csapatod a lényeges dolgokra, az üzlet fejlesztésére koncentrálhattok.
A NIS2 segítségünkről itt bővebben olvashatsz.