AWE Rendszerüzenetek
Üzemszünet 2022.01.06. éjjel
Értesítjük tisztelt Partnereinket, hogy tervezett karbantartási munkák miatt 2022. január 06. 22:00-23:59 közötti időszakban körülbelül 15 perc üzemszünetre kell számítani.
Megértésüket köszönjük!
Hírlevélküldés és levelezési szolgáltatások változása
Tisztelt Ügyfeleink!
2021. szeptember 30-án sikeresen lezajlott a weboldalak és levélfiókok költöztetése. Korábbi ígéretünk szerint, most részletesebben tájékoztatjuk a változásokról.
Szerverpark felújítása - e-mail fiókok és weboldalak költözése
Örömmel értesítjük, hogy szolgáltatási színvonalunk fejlesztése érdekében nagy mértékű beruházást eszközöltünk. Több mint 30 millió forint értékben újítottuk fel szerverparkunkat és áttértünk egy magasabb szolgáltatási színvonalat ellátni képes adatparkhoz. Jelenleg levelezőrendszerünk és a weboldalak átköltöztetését végezzük.
Az átköltözés nemcsak új kiszolgáló helyet, hanem szolgáltatási funkciók változását is jelenti.
Vigyázat! Csalók!
Amennyiben cégünkre hivatkozva (Infoartnet Kft.) az alábbi szövegű e-mailt kap, arra semmiképp ne kattintson, ne adja ki a bejelentkezési adatait!
Csalók próbálkoznak!
Levelésükkel kapcsolatban mi kizárólag a saját e-mail-címünkről (@infoartnet.hu) írunk, valamint jelszót, bejelentkezési adatokat sosem kérünk közvetlenül!
A legutóbbi ilyen csalás levél:
2020. decemberi ügyféltájékoztató levél
Tisztelt Ügyfelünk!
Ez úton is szeretnénk megköszönni, hogy ebben az évben is partnereink voltak!
A 2020-as évben bekövetkezett változásokat és a következő évre vonatkozó módosításokat tartalmazza levelünk.
Domain ár változások - érvényes árak 2020. január 15-től
2020. január 01-től kezdődően a regisztrátori rendszerben a domainek meghosszabbítása kizárólag 5 éves ciklusokban történhet.
A regisztrátorunk részére nekünk is előre ki kell fizetnünk az 5 év díjakat.
Az 5 éves ciklus nem választható opció. Mindenki számára olyan ciklusban számlázzuk tovább a domaineket, amilyen ciklusban azok meghosszabbítása megtörtént.
Nincs személyes kapcsolattartás!
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy minden munkatársunk home office munkavégzési rendben dolgozik saját és családjának egészsége megőrzése érdekében. Ezért a kialakult helyzetre tekintettel személyes kapcsolattartási lehetőség nincs, munkatársaink minden munkamegbeszélést telefonon vagy Skype-on oldanak meg. Kérjük ennek megértését!

Ügyintézés rendje 2020.03.16.-tól
Tisztelt Ügyfelünk!
A kialakult helyzetre tekintettel cégünk is védi dolgozóit, ezért feladatainkat megpróbáljuk home office-ban megoldani.
A munkavégzés folyamatos, kéréseiket ugyanúgy megpróbáljuk teljesíteni és a futó projektjeink is aktívak.
Arra kérjük Önöket, hogy ne keressenek vezetékes telefonon minket, hanem a kapcsolattartásra az adminisztrációs felületet használják.
Ha Önnél még nem látja aktívnak azt a csatornát, akkor kérjük, hogy e-mailben jelezze azt és kéréseit a support##kukac##infoartnet.hu címre.
Köszönjük megértésüket!
Infoartnet Kft. Csapata
2021: ez a szabályozás továbbra is érvényben van cégünk esetében. Kérjük az ügyintézési útvonalak betartását! Köszönjük!
Elektronikus számlázás
Felhívjuk Tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy a jelenlegi helyzetre tekintettel cégünk nem tud papír alapú, postán eljuttatandó számlát kiállítani, ezért minden ügyfelünknek elektronikus számlát küldünk! Kérjük ennek elfogadását, köszönjük!
Ügyfélszolgálati felület
Tisztelt Ügyfelünk!
A kipostázásra került levelünkben jelzett Ügyfélszolgálati felületet folyamatosan kapcsoljuk be mindenkinek.
A felület frissítéssel tud felkerülni csak, ami kézi művelet, ezért kérjük szíves türelmüket.
Az érvényes terméktámogatással rendelkezők előnyt élveznek. Jelzés esetén viszont soron kívül megtesszük a frissítést.
2020. januári ügyféltájékoztató levél
2020. januárjában kiküldött ügyféltájékoztató levelünkben sok hasznos információ volt, ezért közzétesszük itt is.

Éves Hostingdíjak 2019
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a napokban kiszámlázásra kerülnek az éves hostingdíjak.